Goof schreef:Janine1990 schreef:TS, ik zou ook niet verder gaan bij deze instructeur, je schoenen de schuld geven bij les 1? Nah... zeer bijzonder. Het is natuurlijk prettig om een simpele sneaker te dragen, maar uiteindelijk kan je het ook prima op 10cm hakken hoor.
Dat kan prima ja.... als je de juiste feeling hebt. Kennelijk heeft TS die niet. Dan moet je daar dus mee beginnen en dan ga je rijden met fijne schoenen met soepele, dunne zolen.
Ik zeg ook niet dat het niet kan... Ik vind het een rare conclusie na één les.
Een andere instructeur afbranden dit en het spiegelen/kijken. Nu zakken volgens mij de meeste mensen op het spiegelen/kijken bij het afrijden. Dus dat vind ik nog niet zo schokkend... Als een instructeur dan alleen dit weet aan te wijzen als een verklaring? Nee, sorry... dan is dit volgens mij niet de juiste combinatie.
De juiste instructeur had tactischer gebracht dat TS achterloopt, en niet keihard gezegd: Je rijdt alsof je nog maar 8 lessen hebt gehad. Wat overigens ook een heel rare uitspraak is, oudklasgenoot van me reed af na 8 lessen. Dat duidt maar aan hoe verschillend iedereen is.
De juiste instructeur had de schoenen ook niet de schuld gegeven van de lessen in een andere auto. Twee exact gelijke auto's kunnen nog anders koppelen.
En de juiste instructeur had aandacht besteed aan het stressniveau van de leerling (ik gok zo dat TS niet zomaar stressvrij was bij een andere instructeur) en daarop de uitspraken aangepast.