Ik ben tegenwoordig fan van Tante Betsy. De meeste modellen vallen op of net iets boven de knie. Er zijn veel printjes, waaronder met bloemen, maar ook met voorwerpen, grafische patronen en enkele effen jurkjes.
Topvintage.nl, Succubus.nl... Wat van die retro winkels. Hebben hele mooie jurken, verschillende modellen en ook heel veel verschillende kleurtjes en versieringen.
Goof
Geplaatst: 18-06-19 17:51
Kaitlyn schreef:
Ik zie eigenlijk ook genoeg jurkjes zonder bloemen, dus gewoon een keer een rondje stad?
Nou, ik ook. Er is echt genoeg te vinden zonder bloemen in de gewenste lengte. De winkels hangen echt wel vol momenteel.
zoiets is ook gewoon moeilijk,er zijn 100 stijlen jurkjes,als wij niet weten welke stijl je leuk vindt,is het ook moeilijk juist advies te geven natuurlijk.
hier ook een vintage fan,dus ook hier zou ik topvintage,succubus,maar vooral nog de merkensite's in bv uk van lindy bop,collectif,voodoo vixen,lady vintage,....
Lots of Goodies heeft leuk spul maar een preorder kan lang duren, ik wacht al sinds 20-5 op een bestelling, die wordt als het goed is deze week verstuurd.