Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Ik heb al wel 1,5 week her en der bultjes.
Geen muggen thuis.
Eerste bulten de dag na de Efteling: daar werd naderhand idd gewaarschuwd voor de
Rupsen.
Anniekskie schreef:Anoniem schreef:Ik heb al wel 1,5 week her en der bultjes.
Geen muggen thuis.
Eerste bulten de dag na de Efteling: daar werd naderhand idd gewaarschuwd voor de
Rupsen.
Dit dus. Wij lopen bijna iedere avond hetzelfde rondje en al twee weken hebben mijn vriend en ik last van opeens opkomende bultjes meestal op de armen en in de nek. Maar muggen hierbinnen zijn er bijna niet. Blijkt dus dat op het rondje wat wij lopen zo ongeveer iedere boom nesten heeft. Voetbalveld is zelfs niet toegankelijk. Maar de gemeente schijnt er weinig aan te doen.
Wij zijn druk aan het bedenken hoe we nog een rondje kunnen lopen zonder er last van te hebben. Wordt maar een heel klein rondje ben ik bang.
Cayenne schreef:Het zijn net harige kleedjes wanneer ze allemaal bij elkaar zitten
Vroeger pakte ik als klein kind ook al rupsen op met haren die jeuk zouden geven en had ik er geen last van, dus ik ga er vanuit dat ik ook bij deze beestjes geen last heb
Supervixen schreef:Cayenne schreef:Het zijn net harige kleedjes wanneer ze allemaal bij elkaar zitten
Vroeger pakte ik als klein kind ook al rupsen op met haren die jeuk zouden geven en had ik er geen last van, dus ik ga er vanuit dat ik ook bij deze beestjes geen last heb
Ik hoop dat dit sarcastisch is bedoeld.
Mijn vriend is er twee weken geleden zonder dat hij het wist mee in aanraking gekomen. Halve arm onder de bulten en een week vreselijke jeuk. Hier in het bos stikt het ervan.