SusanH schreef:Wat ook irritant is, de vraag "heeft u alles kunnen vinden?" bijvoorbeeld bij de H&M hier. Nou nee, ik kon niet alles vinden want een leuk jurkje wat ik zocht was er niet in de maat van mijn dochter. En een andere jurk hadden ze geen bijpassende legging of maillot bij. Ja dan moet u online bestellen. Duh...ik ben juist in de winkel omdat ik niet online wil bestellen. Stukje service is om als dame achter de kassa aan te bieden om het voor mij, de klant, te bestellen. Maar dat was niet mogelijk. Bij Kruidvat had ik het laatst ook met een bepaald soort opzetborsteltjes. Dus ik gaf aan dat ik die niet had kunnen vinden. Daar had de kassiere ook niet echt een antwoord op. Stel die vraag dan niet.
Je hebt echt helemaal gelijk
.
Ik moest die vraag ook stellen toen ik nog bij de Etos werkte. Als een klant dan wat nodig had dat in mijn winkel niet (meer) voorradig was, belde ik ons andere filiaal en daar was t 9 vd 10 keer wel op voorraad en kon ik het de volgende dag aan de klant meegeven. Dat werd altijd gewaardeerd.