Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). 3 paarden mee aan huis, 4 poezen, een hond en wisselende shiften. Heerlijk !

[***] schreef:Oud genoeg om alleen te gaan wonen
Heeft het belang om in detail te gaan?
Een twijfelverbod klinkt goedHersenen uitschakelen overigens ook.
Bedankt voor de tips ClauH, zo klinkt het al makkelijker.
Enkel kan ik geen vaste dagen inplannen om te poetsen of eten te maken omdat ik heel wisselend werk (ook weekenden). Dat is wel een extra dingetje (in mijn hoofd), een vaste routine kunnen hebben zou makkelijker zijn, maar ook in mijn situatie zullen wel meerdere mensen zijn en die doen het ook.
.
.
(ik heb er zo'n hekel aan)
[***] schreef:Denk dat moeders (overigens zeer goed bedoelend) regelmatig wel eens zal informeren wat ik gegeten heb of gedaan heb en als dit dan niet 'volgens het boekje' is dat er een hele uitleg komt waarom het toch belangrijk is om gezond te doen etc. Zelfde met de rest, ze zal zeker bereid zijn om te helpen (heeft ook gewoon een sleutel ivm eventueel de hond etc) maar als het dan niet volgens haar boekje gaat zal ze daar toch haar zegje over moeten doen. Allemaal zeer goed bedoelend maar toch...
[***] schreef:Oud genoeg om alleen te gaan wonen
Heeft het belang om in detail te gaan?
Een twijfelverbod klinkt goedHersenen uitschakelen overigens ook.
Bedankt voor de tips ClauH, zo klinkt het al makkelijker.
Enkel kan ik geen vaste dagen inplannen om te poetsen of eten te maken omdat ik heel wisselend werk (ook weekenden). Dat is wel een extra dingetje (in mijn hoofd), een vaste routine kunnen hebben zou makkelijker zijn, maar ook in mijn situatie zullen wel meerdere mensen zijn en die doen het ook.

en heb een goeie oven aangeschaft
En probeer ook lekker te ontspannen als daar tijd voor is. Het lijkt nu in je hoofd een heleboel en het lijkt waarschijnlijk heeeel druk, maar in werkelijkheid als je dalijk je draai hebt gevonden merk je dat je ook gewoon tijd hebt om lekker op de bank te ploffen.
Succes!
Ik zit in een soortgelijke situatie en begrijp jouw twijfels heel goed. Soms moeten we even de sprong in het diepe wagen
.

Maar wel bedankt voor het begrip! Heb jij ook al gekocht of ben je nog zoekende?
Maar gedeeltelijk daar en dan weer terug zie ik niet zitten, als ik het doe ga ik er volledig voor, en kijk er ook echt wel naar uit omdat het daar echt is zoals ik het wil, kom daar wel tot rust als ik daar ben (en kom waarschijnlijk nog meer tot rust als ik daar alleen ben
).