_Nero schreef:Ik hoop dat ik mijn vraag hier mag plaatsen (anders open ik alsnog een eigen topic)
Net als Ts ben ik opzoek naar een smartwatch, die zelf fietsen herkend. Ik heb nu namelijk een hele simpele goedkope van bol en moet het fietsen zelf aanzetten en meerdere keren per dag de smartwatch opnieuw verbinden met mijn mobiel omdat de verbinding weg valt.
Verder stappenteller, slaaptracker en al die standaard(?) dingen wil ik ook graag. En GPS lijkt mij ook handig? En appjes, telefoontjes op het scherm (ik hoef niet op te nemen op het horloge)
Heb de horloge dag en nacht om, dus gebruik hem ook als gewoon horloge.
Ik heb een Huawei Mate 20, en nu zag ik de smartwatch Huawei Watch Gt.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft of mij kan vertellen of dit geschikt is voor mijn doeleinden?
Een ander horloge mag ook aanbevolen worden, maar wel graag het zelfde kwa uiterlijk, heb ook vierkante gezien maar dat vind ik niet mooi.
Heb de Garmin Vivomove bekeken maar deze heeft geen GPS uit mijn hoofd, en de Fossil Q Explorist Gen 4 maar die heeft een hele korte batterij duur en vind ik niet veel beter lijken dan de Huawei maar dat kan aan mij liggen?
Maximaal budget ligt wel rond de €250,-
Dan past die nieuwe Fossil Sport precies in jouw budget en is ook Android net als je telefoon. Heeft idd ook GPS en volgens mij pakt Google Fit het fietsen/wandelen wel. Paardrijden doe ik met Endomondo en die deelt de informatie met Google Fit.