meer dan toeval?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 22:03

ja die laatste kende ik al, maar die 2 papieren zijn de twin towers. Maar de rest vind ik ook té toevallig . Vraag me af wie er zo gek is geweest om dat te bedenken Haha!

Martenique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 22:07

heel bizar dit lijstje!!
Dat van het WTC vind ik minder, das rekenen en je vervelen Knipoog

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 22:44

Dat is met het lijstje van de eerste post ook zo Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 09:21

toeval bestaat niet

HorseyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 09:33

nee idd dit kan geen toeval meer zijn hoor!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 10:52

Wat is de mens toch goedgelovig van aard Haha!

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 10:54

Dan maar goed gelovig maar dit is allemaal wel heel toevallig!

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 10:55

En waarom zou het geen toeval kunnen zijn?

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 11:15

Wat ik net al zei, je kan voor een willekeurig gebeurtenis een dergelijk lijst "overeenkomsten" bedenken. Alles wat je nodig hebt is veel tijd en een creatieve geest Haha!

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 11:22

ja en 911 is ook het alarmnummer van de VS.
daarentegen bleek die grap met dat vluchtnummer niet te kloppen....

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 11:36

missnynke schreef:
ja en 911 is ook het alarmnummer van de VS.
daarentegen bleek die grap met dat vluchtnummer niet te kloppen....

bij mij wel

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 11:50

wel bij windings, maar het schijtn niet het werkelijke vluchtnummer te zijn.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 12:02

heb het even opgezocht, schijnt inderdaad niet het juist vluchtnummer te zijn

Which brings us, lastly, to "Q33NY," which we are now being told in email lore was the flight number of one of the airliners that crashed into the World Trade Center on September 11, 2001. In Wingdings it looks like this:

Obviously we're supposed to interpret this as a direct reference to the terrorist attack. It's all there — the airplane, the twin "towers" (okay, that's a stretch — they look like documents to me), a skull and crossbones (symbolizing death) and the Star of David (evidently meant to represent anti-Israeli sentiments on the part of the hijackers).

There's just one problem: Neither of the airliners involved in the attack on the World Trade Center bore the number "Q33NY." The actual flight numbers were as follows: American Airlines Flight 11 and United Airlines Flight 175. It's clear, then, that someone carefully fabricated the sequence of numbers and letters in the email to achieve the desired effect.

No "spooky prophecy" or "weird coincidence" there — just a hoax.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 12:31

dat van john f kenny, daar is ook een special over geweest op de tv.
ik denk dat er meer is tussen hemel en aarde, ze zeggen toch ook altijd.. dat als je dood gaat dna kom je in je volgende leven weer met de zelfde mensen om je heen als nu, maar dan hebben ze een andere rol. (ik geloof alleen niet in reincarnatie, maar als het wel bestaat zou het kunnen toch)

en dat van de twin towers, daar was ook een e-mail van.
als je 50 dollar briefje (geloof ik) op een bepaalde manier vouwt, lijkt het net alsof het al was voorspeld.
even kijken of ik toevallig dat e-mailtje met die plaatjes nog heb!!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 23:20

Ik denk ook dat er meer is tussen hemel en aarde. Maar dat is niet iemand die dit soort toevalligheden in de wereld brengt als hobby Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 23:31

Romkabouter schreef:
Ik denk ook dat er meer is tussen hemel en aarde. Maar dat is niet iemand die dit soort toevalligheden in de wereld brengt als hobby Haha!

Same here Lachen Hier geloof ik dus niet in... Wel dat die dingen kloppen, maar niet dat het 'zo moest zijn'... Ik geloof in andere dingen, zeg maar Lachen

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 23:32

weer een toevalligheid ontdekt Haha!

Als je met Wingdings NYC intypt(New York City)
krijg je een doodshoofd, een davidsster en een omhooggestoken duim;

ik ken trouwens nog zoiets. Ik heb ooit eens op tv een reportage gezien over dat de aanslagen van 11 september verspeld stonden in de bijbel, maar ik weet niet meer hoe hij ging. Je kon soms vertikaal woorden lezen die met de aanslag te maken hebben enzo. Maar zoiets is wel ontzettend vergezocht Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 23:39

Nostradamus was dat, die voorspelde een derde wereldoorlog ten gevolgen van vuur en de val van 2 grootheden... Grootheden/vuur = Twin Towers, derde wereldoorlog was er bijna...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 23:43

nee het was nog iets anders maar ik kan er echt niet meer opkomen en vind het niet meer op internet. Als je in de bijbel bij bepaalde pagina's vertikaal en diagonaal ging lezen, kwam je verschillende cijfers en woorden tegen die met 11 september te maken hadden. Nu ja heel vergezocht vind ik zoiets, als ik lang genoeg in de bijbel speur kan ik misschien ook in een soort kruiswoordraadsel mijn naam vinden en mijn geboortejaar Haha!

Trouwens Nostradamus was een hoax volgens mij Knipoog

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 23:48

Nostre Dames ja daar zat ik ook aan te denken. hij beschreef in 1 van zijn boeken ook iets over het WTC.
over 2 grote vogels (in die tijd wisten ze niet wat vliegtuigen waren) en 2 hoge torens...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 23:57

Cow_horse schreef:
Nostre Dames ja daar zat ik ook aan te denken. hij beschreef in 1 van zijn boeken ook iets over het WTC.
over 2 grote vogels (in die tijd wisten ze niet wat vliegtuigen waren) en 2 hoge torens...

ja maar dat heeft hij zelf niet geschreven, ik heb dat een tijdje geleden onder aanleiding van een ander topic opgezocht, en vond dat Nostradamus dit nooit heeft geschreven. Een of ander computernerd daarentegen heeft heel vlug na de aanslagen onder de naam van Nostradamus dit bericht verspreid: bericht gaat rond de wereld en iedereen geloofd dat Nostradamus het had geschreven, maar in feite was het dus een slimme jongen Knipoog

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 00:03

ik vind t wel heel toevallig! dta van kennedy, maar ook dat van het WTC, vooral dat vluchtnummer in windings!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 00:09

Renske20 schreef:
, vooral dat vluchtnummer in windings!

Maar dat nummer blijkt niet te kloppen, het vliegtuig had een ander nummer, is dus verzonnen Knipoog

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 12:08

lovergirl schreef:
vind het wel heel erg ver gaan denk dat het geen toeval kan zijn ,
heeft het niets met elkaar te maken of weten ze dat juist niet

jah precies dat wat ik denk Haha!

nog een toeval Tong uitsteken

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 20:17

xKatleentjex"]
[quote="Cow_horse schreef:

ja maar dat heeft hij zelf niet geschreven, ik heb dat een tijdje geleden onder aanleiding van een ander topic opgezocht, en vond dat Nostradamus dit nooit heeft geschreven. Een of ander computernerd daarentegen heeft heel vlug na de aanslagen onder de naam van Nostradamus dit bericht verspreid: bericht gaat rond de wereld en iedereen geloofd dat Nostradamus het had geschreven, maar in feite was het dus een slimme jongen Knipoog
[/quote]

wel zielig ( van die slimme jongen dan) om anderen mensen dat te laten denken. Verward
ik geloofde het inderdaag echt ja, het was trouwens ook een keer op tv geweest....maar ja. sommige mensen he Schijnheilig Boos!