Ik weet natuurlijk niet wat er is en dat hoeft TS ook helemaal niet te zeggen maar als je bang bent dat je werkgever er iets van vind dat jij je auto voltankt kan ik je geruststellen.
Ten eerste heeft je werkgever en je bedrijfsarts geen inzage in je bankrekening en kunnen dit ook op geen enkele manier verkrijgen.
Ten tweede, afhankelijk van de aard van je ziekte, is het niet verboden om te tanken als je ziek bent. Je moet immers ook boodschappen doen. Ik gooi altijd mijn auto vol en tank nooit kleine hoeveelheden, maar rij wel alleen maar kleine afstanden, dus auto vol = lange afstand rijden, die vlieger gaat in heel veel gevallen helemaal niet op.
Daarnaast kan familiebezoek in bepaalde ziektegevallen juist bevorderend werken. Dat is dus ook helemaal niet verboden, mits overlegd met de bedrijfsarts uiteraard.
Nogmaals, misschien zit ik er helemaal naast maar als je je in dit soort bochten moet wringen voor je werkgever dan denk ik dat het heel veel stress oplevert en dat het je herstel totaal niet bevorderd.