Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
benangelique schreef:Ik wil ieder jaar een nieuwe en draag ze graag van prima donna. Maar vorig jaar 1x met de kinderen van de glijbaan en het broekje kon zó de prullenbak ik ivm gaatjes. En ik hou niet van mix and match, dus dat was echt heel zuur
vind prima donna echt te duur voor de glijbaan, of ze moeten al echt een x aantal jaar oud zijn en aan het vergaan zijn.
)

Divers schreef:
NoLimit_93 schreef:Divers schreef:
Deze vind ik echt leuk![]()
Ik zit momenteel dus met het dilemma dat ze allemaal een beetje beginnen te verslijten of dat de bandjes te wijd worden.
Online kopen durf ik niet zo goed omdat ik nogal een moeilijke pasform heb en de maat van boven en onder sluit ook niet bij elkaar aan (onder s/m, boven 75F) dus moet sws het topje en broekje apart kunnen kiezen.
Ben hier in de fysieke winkels helaas nog niet kunnen slagen

Neverland schreef:Als de filets er niet inpassen zou ik het niet doen.Kan dan best ordinair overkomen.
maar ben wel zo'n 8 kilo kwijt en denk dat de filets daar ook onder "geleden" hebben
deksel schreef:Ik zwem eigenlijk nooit maar ga binnenkort op zonvakantie dus dan is een fijne bikini wel handig.
[ [url=m/E9bNxS.png]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze voor in totaal €9
ga ook even voor een zwart broekje en topje kijken zodat ik de nog goede delen daarmee kan combineren
NoLimit_93 schreef:Ik ben echt verliefd op dit badpak![]()
Had hem vorig jaar besteld maar helaas was mijn voorgevel te groot en bij een maat groter veranderde alleen de lengte van de bandjes en niet de dekkingsgraad van de borst![]()
Nu spookt hij bog steeds door mijn hoofd en twijfel ik of ik het niet gewoon moet doen[ [url=m/mD5lrR.jpg]Afbeelding[/url] ]

NoLimit_93 schreef:Ik ben echt verliefd op dit badpak![]()
Had hem vorig jaar besteld maar helaas was mijn voorgevel te groot en bij een maat groter veranderde alleen de lengte van de bandjes en niet de dekkingsgraad van de borst![]()
Nu spookt hij bog steeds door mijn hoofd en twijfel ik of ik het niet gewoon moet doen[ [url=m/mD5lrR.jpg]Afbeelding[/url] ]