Welke bikini heb jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: Welke bikini heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 20:17

Ik wil ieder jaar een nieuwe en draag ze graag van prima donna. Maar vorig jaar 1x met de kinderen van de glijbaan en het broekje kon zó de prullenbak ik ivm gaatjes. En ik hou niet van mix and match, dus dat was echt heel zuur

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 20:30

Ik heb al jaren een favoriet van de Bon Prix. Echt voor mij een super model, zit lekker en blijft mooi. Krijg er altijd leuke reacties op. En was helemaal niet duur. Maar heb hem al jaren, misschien al wel 10 jaar.
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 12-05-19 20:38, in het totaal 3 keer bewerkt

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 20:36

benangelique schreef:
Ik wil ieder jaar een nieuwe en draag ze graag van prima donna. Maar vorig jaar 1x met de kinderen van de glijbaan en het broekje kon zó de prullenbak ik ivm gaatjes. En ik hou niet van mix and match, dus dat was echt heel zuur

Daarom neem ik altijd 1 of 2 effe goedkope broekjes mee op vakantie bijv decathlon, juist voor de glijbanen of watersporten banaan ofzo :+ vind prima donna echt te duur voor de glijbaan, of ze moeten al echt een x aantal jaar oud zijn en aan het vergaan zijn.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 20:40

Dat ga ik dit jaar inderdaad ook maar doen....

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 20:47

Heb er denk stuk of 10, neem er meest stuk of 5 mee op vakantie. Wil niet hele vakantie in zelfde bikini lopen.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 20:59

Ik heb een badpak (Ofja meerdere :D)
Van Alie express dus de cups zijn veel te klein maar dat zie je lekker niet :+
Afbeelding

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 21:25

Ik heb 3 bikini's en neem ze altijd allemaal mee op vakantie. Hou van afwisselen.

Ik heb een blauwe en zwarte van voorgaande jaren en heb dit jaar nog een nieuwe gekocht. Ik koop wel altijd dezelfde soort bikinitopjes omdat ik het niet mooi vind als je zo'n witte lijn ziet lopen.

Deze heb ik dit jaar gekocht:
Afbeelding
Afbeelding

En dit zijn ze allemaal:

Afbeelding

NoLimit_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 21:45

Divers schreef:
[ Afbeelding ]

Er zit een beugel in en een brede band. De touwtjes rijg je op je rug

[ Afbeelding ]

Deze vind ik echt leuk <3

Ik zit momenteel dus met het dilemma dat ze allemaal een beetje beginnen te verslijten of dat de bandjes te wijd worden.

Online kopen durf ik niet zo goed omdat ik nogal een moeilijke pasform heb en de maat van boven en onder sluit ook niet bij elkaar aan (onder s/m, boven 75F) dus moet sws het topje en broekje apart kunnen kiezen.

Ben hier in de fysieke winkels helaas nog niet kunnen slagen

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 10:41

NoLimit_93 schreef:
Divers schreef:
[ Afbeelding ]

Er zit een beugel in en een brede band. De touwtjes rijg je op je rug

[ Afbeelding ]

Deze vind ik echt leuk <3

Ik zit momenteel dus met het dilemma dat ze allemaal een beetje beginnen te verslijten of dat de bandjes te wijd worden.

Online kopen durf ik niet zo goed omdat ik nogal een moeilijke pasform heb en de maat van boven en onder sluit ook niet bij elkaar aan (onder s/m, boven 75F) dus moet sws het topje en broekje apart kunnen kiezen.

Ben hier in de fysieke winkels helaas nog niet kunnen slagen

Die maten heb ik ook. Ik kan eigenlijk alleen goed slagen bij het merk PrimaDonna. Kost wat, maar de kwaliteit is super, net als de pasvorm.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 10:54

Ik heb mijn bikini van de Hunkemöller :D

Afbeelding

Hier alleen het broekje van.
Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 10:57

Ik lees ook mee!

ga in Juli op vakantie, en ben dan hopelijk 15 kilo afgevallen (nu 10). Dus dan passen oude bikini’s niet meer haha.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 11:01

Ik heb er 3 van Triangl, super mooi maar wel wat duurder!

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 11:14

Ik zoek er eigenlijk een met een hoog broekje (of enkel een broekje, als die zwart is kan ik zelf een bovenkant uitzoeken) die boven de navel komt. Iemand nog tips?

NoLimit_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 12:49

Ik ben echt verliefd op dit badpak <3
Had hem vorig jaar besteld maar helaas was mijn voorgevel te groot en bij een maat groter veranderde alleen de lengte van de bandjes en niet de dekkingsgraad van de borst -O-
Nu spookt hij bog steeds door mijn hoofd en twijfel ik of ik het niet gewoon moet doen :') Afbeelding

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 12:59

Als de filets er niet inpassen zou ik het niet doen. :+ Kan dan best ordinair overkomen.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 13:04

Mijn favo website is Lascana, maar mag er zelf niet meer op kijken want heb inmiddels zes bikini’s en een badpak :')

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 13:05

Ik ben ook opzoek naar een nieuwe bikini. Is alleen ladtig met grote voorgevel (85H)

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 13:09

Ik zwem eigenlijk nooit maar ga binnenkort op zonvakantie dus dan is een fijne bikini wel handig :').

Afbeelding
Ik heb deze voor in totaal €9 gescoord bij de C&A.

Afbeelding
Deze voor €20 bij de H&M

En dan heb ik dit topje nog met een saaie, normale zwarte onderkant van de Primark.

Afbeelding

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 13:10

Sandy1103

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 13:45

Leuk topic!
Ik heb net afgelopen week schandalig geshopt op zalando. Ik vond dat ik voor onze huwelijksreis aankomende zomer nieuwe bikini's mocht en ik vond 1 niet genoeg.

Ik heb nu deze:
https://www.zalando.nl/oysho-bikinitop- ... p-m11.html
https://www.zalando.nl/oysho-klassische ... x-k11.html
https://www.zalando.nl/esprit-boulders- ... 2-t11.html

Van alle drie het complete setje gekocht. Past het mooi bij elkaar :D
(die groene zit echt superlekker!! echt heerlijk, geeft ook nog een beetje steun, die blauwe is meer voor de mooi en moet ik denk ik niet te gek in doen... even afwachten)

NoLimit_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 14:14

Neverland schreef:
Als de filets er niet inpassen zou ik het niet doen. :+ Kan dan best ordinair overkomen.

Dat is zeker waar al scheelt het dat er hier mensen zijn die er veel schaarser bijlopen :')

Ben helaas de foto's kwijt van het passen }> maar ben wel zo'n 8 kilo kwijt en denk dat de filets daar ook onder "geleden" hebben _O-

Misschien dat ik het bestel als ik in NL ben en dan gewoon terugstuur als het toch echt niks wordt

deksel schreef:
Ik zwem eigenlijk nooit maar ga binnenkort op zonvakantie dus dan is een fijne bikini wel handig :').

[ [url=m/E9bNxS.png]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze voor in totaal €9

Ohh C&A heb ik helemaal niet aan gedacht terwijl ik daar wel regelmatig in de winkel kwam.

Ik vind online bestellen echt lastig om in te schatten of iets past.

Bij mij zit alles net niet goed meer (broekje gelubberd, bandje te wijd etc) nog een maandje volhouden en dan kan ik nieuwe inslaan :Y) ga ook even voor een zwart broekje en topje kijken zodat ik de nog goede delen daarmee kan combineren

@Sandy inderdaad een goede reden om wat nieuws te halen, leuke bikini's en alvast veel plezier op je huwelijksreis !

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 17:48

NoLimit_93 schreef:
Had hem vorig jaar besteld maar helaas was mijn voorgevel te groot en bij een maat groter veranderde alleen de lengte van de bandjes en niet de dekkingsgraad van de borst -O-
Nu spookt hij bog steeds door mijn hoofd en twijfel ik of ik het niet gewoon moet doen :') [ [url=m/mD5lrR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb een soortgelijk badpak van even & odd, vorig jaar besteld met paarse/roze luipaard print. Ik heb een redelijk zware boezem (cup D of kleine E) maar ben wel heel smal waardoor het niet zo erg opvalt. Heb normaal een 34, nu een 36 genomen en die zit juist goed. Ook aan mijn borsten. Het is sexy, maar niet ordinair.

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 18:02

Leuk topic! Ik moet ook nodig wat nieuws, dus ik volg!

Ik heb nu al een aantal jaar deze: Afbeelding
Maar die is inmiddels wel aan vervanging toe..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 18:37

NoLimit_93 schreef:
Nu spookt hij bog steeds door mijn hoofd en twijfel ik of ik het niet gewoon moet doen :') [ [url=m/mD5lrR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nou niet iedereen kan dit hebben. Het toont al snel wat goedkoop, zeker als je meer dan een B cup hebt.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-19 18:18

Iemand nog tips voor leuke triangelbikini's? Ik ga over ongeveer 2,5 weken op vakantie, bikinistress slaat toe :=