Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
CRos95 schreef:En varen als oproep stuurman? Dat levert vaak wel een aardig zakcentje op. Al heb je dan weinig zekerheid en zal het misschien te stress vol zijn
. Rondom Brussel is werk zat te vinden. Gewoon je eisen bijstellen. Huishoudelijk werk of horecawerk naast je baan als stalknecht een optie? BillyJ schreef:CRos95 schreef:En varen als oproep stuurman? Dat levert vaak wel een aardig zakcentje op. Al heb je dan weinig zekerheid en zal het misschien te stress vol zijn
Binnenvaart of varen is geen optie meer vanwege de honden, 1 bordercollie en 3 staffords. Hiervoor vind ik geen opvang.
@Myrthe3 Ik heb Biologisch-dynamisch landbouw gestudeerd en ondernemerschap landbouwgericht.
Ook werkaaam geweest in verscheidene landen in de BD landbouw. Maar hier dus idd geen job te vinden..
Verhuizen is momenteel geen optie gezien het huis eerst verbouwd zou moeten worden voor ik het kan verhuren en dus zelf kan weggaan..
Art_Ificious schreef:TS ik ben van België. Hier in Limburg heb je de HVW heb je daar al eens geïnformeerd?
Ik heb eerste jaar ook deeltijds (21u/week) gewerkt in 2013 en kreeg een uitkering bovenop mijn loon. Je kn ook eens kijken onder tabblad uitkeringen welke uitkeringen je kan aanvragen.
10 per uur netto of bruto?
Ik heb een tijd lang gewerkt met maar 9 per uur netto (ook niet voltijds) en verdiende nog genoeg.
Bandwerkers zoeken ze ook overal wel en is vaak goed betaald, veelal zoeken ze ook deeltijdse werknemers aan de band. Zeker in Brussel en omtrekken kan je in fabrieken terecht aan de band. Dus werk genoeg te vinden dat beter betaald is en deeltijds.
maar hier zijn de boeren zo lijkt heel erg op zichzelf. Verder weg vind je wel werk maar 2u rijden om op werk te komen zie ik niet zitten..