Al wel 2 dates gehad met 1 meisje dus ga automatisch al gereserveerder naar 'nieuwe' matches doen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Al wel 2 dates gehad met 1 meisje dus ga automatisch al gereserveerder naar 'nieuwe' matches doen
Ik zie wel hoe dit uitpakt, en anders is het zijn verlies. Resistance schreef:Eerst maar met een goede reden komen om iets leuks en fijns en prettigs zomaar weg te gooien. Kom nou hoor. Wat denkt ie wel. Je gooit mij niet zomaar weg. Hier steek ik een stokje voor.

xLeoniee schreef:Fair schreef:Een goede vriend van mn ex heeft me gesuperliked.
High five! T zelfde schuitje hier.. en dan nog wel de beste vriend van waarbij ik altijd al dacht goh, zn (inmiddels ex) vriendin mag in haar handjes knijpen met zo'n vent. Maar god wat maakt het dit allemaal ingewikkeld
Sinds kort weer aan het tinderen geslagen en inderdaad, de meeste willen maar 1 ding, die unmatch ik ook gelijk weer.
) die sinds kort in Nederland woont voor zijn [***]. We hebben een hele leuke klik, hij is ontzettend grappig en gevat en ik denk dat we dit weekend maar eens kijken of we 'stroepwaffles' kunnen gaan eten.
, in elk geval in mijn omgeving.
En toen kreeg ik een ontbloot bovenlijf in bed selfie. Echt van 0 tot 100
Nouja, van 20 tot 100 dan. Dan knap ik gelijk al af hoor. Kom op man, willen kerels niet iets meer weten van een vrouw dan een gesprekje van nog geen halve dag