Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
die vond ik vroeger echt geweldig! Het zijn meerdere verhalen samengevoegd in één boek. Je kunt de verhalen ook los kopen. Het gaat over een beer en zijn papa kwita schreef:Mag ik ook vragen wat de reden is achter deze vraag?
Wellicht ook door mijn eigen verdriet hierin.
Divers schreef:Welterusten, kleine beer. Over een beertje dat niet kan slapen en zijn papa die lichtjes voor hem aandoet
Lins_Vetra schreef:Tuurlijk! Mijn nichtje (5 jaar dus) is opgevoed door haar vader, omdat haar moeder is overleden toen ze net geboren was.
Haar moeder is absoluut geen taboe in huis, dat vooropgesteld. Ze heeft ook wel boekjes waar moeders in voor komen (wat opvalt in deze situatie: dat zijn er veel. En ook best wel stereotyperend neergezet). Ik zoek juist een boekje waar ze zich in herkent (Kind + vader) of waar ze even niet wordt geconfronteerd dat haar gezinssituatie ‘anders’ is dan die van haar vriendjes en vriendinnetjes en van verhalen uit boekjes.
Dit is wat zwaar gesteld hoor, zelf heeft ze er niet zoveel van, maar ik voel me beter om zoiets te gevenWellicht ook door mijn eigen verdriet hierin.
Deze lievelingstante komt niet verder dan penny-spul, maar in die fase is ze ff niet meer