Onverwachts het huis uit gegaan en nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mag

Re: Onverwachts het huis uit gegaan en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 09:03

Kun je niet eens bij de buren langsgaan nog voordat het officieel te koop staat?

uit_huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-19 18:07

mag schreef:
Kun je niet eens bij de buren langsgaan nog voordat het officieel te koop staat?

Ze hebben helaas niet zo'n hele goede band met de buren.

Huisje waar zijn wezen kijken, is helaas niks geworden vanwege de honden. Vriend heeft ook nog bij een andere woning wezen kijken. Maar daar zaten ze niet te wachten op het soort ras, dat ik heb.

Zit er inmiddels behoorlijk doorheen. Paar dagen terug afscheid genomen van een kennis van 29 jaar oud. Norovirus opgelopen op het werk.

En heb het gevoel dat ik momenteel iedereen tot last ben -O-

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 18:14

Ach lieverd :(:)
Ze zouden echt (je schoonouders en vriend) niet zoveel voor je doen als je ze tot last was :(:)
Probeer positief te blijven voordat je het dadelijk ook nog uitstraalt naar iedereen en je wel een last bent :')
Wat een nare situatie ook, troost je, veel mensen kunnen geen fatsoenlijke huurwoning vinden .... ik heb ook 10 jaar ingeschreven gestaan voor ik mijn woning had.
Het komt wel goed :(:)

uit_huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-19 17:05

Poosje stil geweest. Heb er even behoorlijk doorheen gezeten.

Inmiddels al paar keer bij mijn moeder geweest, waarvan 1 keer alleen. En toen viel ze weer terug in haar oude gedrag.

Zusje was vergeten te vertellen dat ze met ons mee ging naar een festival. Waardoor hun opeens geen oppas hadden voor de honden, want dat zou mijn zusje doen.

Dus kwam er op neer dat mijn zusje festival maar moest annuleren, want ze had andere dag ook revalidatie.

Terwijl ik het ook nog tegen hun had verteld dat ze met ons mee ging.

Uiteindelijk wel een oplossing gevonden, maar vind jammer dat er eerst weer hoop drama word gemaakt.

Daarnaast vond ze het ook belachelijk dat mijj vriend had gezegd dat we het moesten uitpraten. Was nergens voor nodig, want er was niks aan de hand :+

Ging dus met een behoorlijke poedersuiker gevoel naar huis.

En besloten om het ook maar te laten en proberen of ik het zo ook kan verwerken/accepteren.

Daarnaast ging het op de hondenclub het ook niet zo fijn de laatste weken. Zijn nog maar een paar leden over. En nadat training weer niet door ging, vroeg iemand anders of ik eens mee wou trainen op hun club. En dat bevalt echt super. Allemaal enthousiaste leden en hangt een fijne sfeer. En merk nu naar 3 x trainen enorme vooruitgang. Dus wil graag overstappen

Alleen nu moet ik het nog opzeggen op de andere club. Maar zie er enorm tegenop. Want als ik weg ben, zijn ze nog maar met 4 leden. Dus waarscheinlijk stort dan de hele club in elkaar.

Plus eentje kan nogal boos worden. En ga zulke confrontaties graag uit de weg door mijn verleden.

Daarnaast heb ik wel goed nieuws :D Na beetje onderzoek kwam ik er achter dat we wel in aanmerking komen voor sociale huur. Omdat ik vorig jaar praktisch niks verdient heb.

En hier werken ze met een lotingsysteem. Mijn vriend heeft zich ingeschreven. Op 1 woning gereageerd en kregen toen een mail dat wij als eerste waren.

Dus mogen vrijdag de woning bekijken :D en mijn honden zijn welkom.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 21:12

WoW, das het het beste nieuws voor het laatst bewaren! Wat goed zeg! Hoop echt dat het wat wordt voor jullie..

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 21:16

Veel succes bij de woning, TS! Ik hoop dat jullie geluk hebben!

En wat betreft de hondenvereniging... Het staat je vrij om je bij een andere vereniging aan te sluiten. Begrijp wel wat je bedoelt hoor, ik vind het zelf ook lastig om ergens op te zeggen. Probeer het en probeer hun teleurstelling te verdragen.