Dat ene genante moment...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Granoek

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:46

Ja dat laatste had ik eens in de McDonalds in Londen, niet zo erg dat ie verstopt zat maar wel een worst die niet wilde doorspoelen.
Ik dacht ook nog mensen wijs te maken dat het al zo was toen ik binnen kwam, maar met een knalrood hoofd gelooft niemand je natuurlijk

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:54

Een keer de trap springend nemen met twee tredes terwijl het glad is. Toen stond iedereen nog voor de ingang te roken. Ging dus finaal onderuit. Nog nooit zo snel weer opgestaan en naar binnen gelopen.

Dat verstopte wc had ik laatst met de maandelijkse gedoe. Goddank heb ik dat deels kunnen oplossen door erin te bewegen met een wcborstel zodat het toch wat water wegloopt. Daarna beetje doorspoelen En wat schoon toilet paper erboven op. Beter dan een compleet rode wc.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 18:13

Ik moet zo hard lachen hierom!!! Ga door, ga dóór!!!

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 18:14

Op je muil gaan op de Zwarte Markt in Beverwijk terwijl het net dat weekend topdruk was. Iedereen kwam helpen om mij overeind te helpen (25 jaar) ik kon wel door de grond zakken en sloeg nog net niet alle handen weg. Mijn gezelschap volledig uitgescholden.

Waardoor ik viel? Een stoeptegel die 1 cm hoger lag dan de rest....

yza1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 18:16

Dat moment dat je een pikant smsje naar je vriend wil sturen en op verzenden drukt... en dan ziet dat ie naar je moeder gaat... die vervolgens met IEUW! Reageert... kon wel door de grond zakken.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 18:19

Als 18 jarige je bikinitop verliezen als je een hele snelle glijbaan afgaat.Waarbij tiener jochies je top op hun hoofd zetten en zo het zwembad door gaan.Vanaf toen draag ik badpakken.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 18:19

Ik was 11 toen ik voor het eerst ongesteld werd. Heel pakket aan verschillende maandverbandjes gekocht met mijn moeder. De volgende dag gingen we naar de apenheul. Zij had het pakje in de (apenvrije) tas en ik een maandverbandje in mijn jas voor als het nodig was als ik naar de wc moest. Ik kon wel door de grond zakken toen ik een doodskop aapje met mijn roze always verpakkinkje voorbij zag komen... En iedereen sprak er schande van; dat geef je toch niet aan zo'n beestje? Uiteraard durfde ik niet toe te geven dat ik gezakkenrold was door een aap :')

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 18:27

Oh ik had een keer generale repetitie van hip hop dansen en we moesten van achter geïmproviseerde coulissen opkomen (turnschotten) en dus voor de hele vereniging (die in de tribune zat te wachten tot zij moesten) struikelde ik over de uitstekende wielen van die schotten en ging ik vol op mijn bek

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 18:30

Voor buitenstanders misschien niet zo gênant, maar voor mij toen absoluut wel haha. Ik moet er nu ook heel erg om lachen en het komt nog regelmatig ter sprake:

Toen ik net begonnen was bij m’n werk in een winkel. Onze toenmalige manager was uhm... niet zo knap. Beetje lompe man. Flinke bierbuik en hij was ook echt lui. Qua uiterlijk ook totaal mijn type niet.

Maar wel bijna dezelfde naam als m’n vriend... en de afkorting van die namen is precies hetzelfde.
Dus ik was daar voor de tweede of derde keer aan het werk... op een zaterdag, dus bijna het hele team was er.

Tijdens het afsluiten na sluitingstijd vroeg een collega aan mij “en, ga je nog wat leuks doen vanavond?” Waarop ik antwoordde... “Ja, ik ga vanavond naar de bios met Steef!”
Waarop het hele team mij vol ongeloof aankeek... ze hadden nog geen idee van het bestaan van m’n vriend af, laat staan de afkorting van z’n naam _O- Ik besefte m’n woordkeuze en werd knálrood, wat het alleen maar erger maakte :')

Man, dat was gênant. Wordt er nog steeds mee geplaagd :')

EmmaK95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 18:35

Hahaha geweldig, fijn om te lezen dat iedereen dit wel eens heeft..

... naar de wc moeten in een nieuwe Intercity en niet snappen dat je na het sluiten van de deur met de knop, óók nog de knop voor het slot moet indrukken. De deur werd dus geopend toen ik boven de wc bril hing..

... een screenshot maken van een groepsgesprek om te laten lezen aan je vriendinnen (niet per se heel positief) en vervolgens de foto weer in hetzelfde gesprek sturen. Daar heb ik echt van geleerd!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 19:00

Van de week bij de benzinepomp,de pomp aan de kant waar het klepje van de tank zit was bezet, er stond nog eentje bij het gas en eentje stond gewoon geparkeerd aan de andere kant. Ik had geen zin om te draaien en tussen de geparkeerde auto en de gasauto te gaan manouvreren aan de andere kant dus moest wachten op mijn voorganger. Ik had haast, mijn voorganger niet... die nam alle tijd voor het tanken, het pakken van zn pasje, heel rustig de tankshop inlopen etc :roll: Enigszins geïrriteerd en zuchtend zat ik in mijn auto ongetwijfeld een donderwolk uit te stralen :x Het was vast gezellig bij de kassa en in het winkeltje want er werd nog even rustig gekletst met de kassiére en de aanwezige gehaktbalvreters.

Voorganger rijdt éindelijk weg en ik pleur mn auto naast de pomp, stap uit, en kom tot de ontdekking dat m'n brandstofklep aan de andere kant van de auto zit! Ohja, is ook zo, ik heb 'm ook nog maar een half jaar dus daar ben ik nog niet aan gewend, bij mn vorige auto zat 'ie toch echt aan de bestuurderskant O:) Mn auto heeft nogal een dikke reet dus met de slang eromheen zag ik niet zitten en ik zag de gehaktbalvreters al lachen. "Heb je weer zo'n doos" zullen ze wel gedacht hebben. Met een stalen gezicht heb ik dus alsnog m'n auto gekeerd, volgetankt en de gehaktbalvreters straal genegeerd toen ik afrekende... :+ :o

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-19 19:03

:') ik ben gelukkig niet de enige!

Herinnerde me nog wat anders, ik werkte in een dierenwinkel, een mevrouw liep wat te rommelen bij de hondenballen (wat kleiner dan een voetbal) maar die bal hing te hoog dus ik helper. Niet dat ik ook maar een centimeter langer was dan haar, maar samen wisten we de bal van het haakje te wippen en bal komt naar beneden vallen. Wij beiden in de rondte grijpend om de bal te vangen, ik heb hem te pakken, roep triomfantelijk 'jeej!' en kijk verbaasd naar de vrouw omdat ik ondanks mijn vangst toch nog een bal hoor wegstuiteren. Zij kijkt mij net zo verbaasd aan en kijkt naar mijn hand, ik volg haar blik, heb ik haar borst vast :') ze kon er gelukkig wel om lachen.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 19:09

Nieuw rokje gekocht in een felle kleur roze met een sierrits achterop en op een gegeven moment had ik hem aan met boodschappen doen. Toen ik naar de auto liep voelde ik dat er iets niet klopte, maar wat? Nou dat die stomme sierrits dus ook open kon, en was gegaan en mijn rokje ergens rond mijn knieën hing. Het kan nog erger: ik draag altijd een boxershort over mijn panty, tegen afzakken. Een hele grote oranje boxer met palmboompjes er op. Die was dus vol in beeld..

Zaden bestellen en er achter komen dat er een gedeelte mist. Netjes een mail gestuurd: willen jullie het missende nasturen? Helaas maakte mijn telefoon er: willen jullie het masturberen? van.. en daar kwam ik natuurlijk pas achter toen het al verzonden was.

hoikimmmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 19:18

Ik durf de mijne denk ik niet eens neer te zetten :=

1x zaten mijn vader, mijn vriend en ik bij een reisbureau en de vrouw vroeg of we een kamer naast mijn vader wilde die al onderbrak met; nee ik hoor ze bijna elke avond :oo
Schaamde me dood

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 19:21

:')
Beetje pikant vandaar in een spoiler.
Spoiler:
Het was sexytime, vriend en ik lagen in een bekend nummer.... laat ik niet een hele harde scheet. Je kunt wel raden dat de lol er voor mij af was. Ik heb mijn vriend nog nooit zo hard horen lachen.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 19:21

Ik ben heel vroegâh eens uit mijn broek gescheurd tijdens voltige. Maar echt van voor naar achter :')
Had het nog niet meteen door ook niet

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 19:23

Rytir schreef:
Ik was 11 toen ik voor het eerst ongesteld werd. Heel pakket aan verschillende maandverbandjes gekocht met mijn moeder. De volgende dag gingen we naar de apenheul. Zij had het pakje in de (apenvrije) tas en ik een maandverbandje in mijn jas voor als het nodig was als ik naar de wc moest. Ik kon wel door de grond zakken toen ik een doodskop aapje met mijn roze always verpakkinkje voorbij zag komen... En iedereen sprak er schande van; dat geef je toch niet aan zo'n beestje? Uiteraard durfde ik niet toe te geven dat ik gezakkenrold was door een aap :')

Hilarisch :))

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 19:23

Ik was bij een nieuwe werkgever gaan werken, mijn baas is een redelijk onbekende BN'er (omdat hij al wat ouder is, ik kende hem in ieder geval niet)
Dus ik een voorstel rondje door het bedrijf en de baas was toevallig op een afdeling aanwezig. De meeste mensen die ik een handje gaf zeiden hun functie en ff praatje.
Dus uiteindelijk geef ik die baas ook een handje en hij zei alleen zijn voornaam, toen viel er een stilte, dus ik vraag heel geïnteresseerd wat zijn functie is binnen het bedrijf.
Ik hoor achter mij mensen proesten van het lachen, de baas trok eerst een heel verontwaardigd gezicht, bestudeerde mij even heel goed en besloot dat ik oprecht geen idee had wie hij was en stelde zichzelf voor als de conciërge. Waarop ik nog opmerk dat hij er wel heel netjes uit ziet voor een conciërge. }:0
Wat heb ik mij geschaamd toen ik er achter kwam dat hij de baas is van het bedrijf. -O- Ik heb het nog heel lang moeten horen.

Rytir schreef:

Elke keer als ik dit lees zit ik weer te huilen van het lachen :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 19:28

Nou ben ik wel een beetje nieuwsgierig wie het was.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 19:29

Gister nog, zulke erge zuigzoenen in mn nek hebben dat het lijkt alsof iemand heeft geprobeerd me te wurgen. Dat dacht mijn moeder ook, tot dat ik uit moest leggen wat er ècht gebeurd was :7

Leuke avond op een dekentje gehad, dekentje laten slingeren en dan moeder die rustig aankomt met "volgensmij zat er ijs op je dekentje, ik heb hem in de was gedaan" :evaw:

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 19:51

Hebben jullie even?

- ik heb een aangeboren talent voor het mezelf voor paal zetten. Het begon dus al vroeg. Als 13-jarige met vriendinnetjes naar het zwembad. Vraag me niet hoe ik op het idee ben gekomen dat het cool was, maar ik had een witte badpak. Met grote zwarte stippen. Oh wat had ik gewenst dat er een zwarte stip op die plek had gezeten waar dat stukje gevallen chocola zich had verweven met m’n badpak. Leek of ik een scheet had gelaten... kwam er ook veel te laat achter nadat ik me afvroeg waarom iedereen toch zo keek...

- Ook in het zwembad, enkele jaren later op feestvakantie naar Salou. Dagje glijbaanpark. Je zou denken dat ik mijn badkleding verstandiger zou hebben gekozen, maar neen. Want wat kan er nou fout gaan met een triangelbikini in een glijbanenpark. Goed, ik dus van de glijbaan, kom ondersteboven beneden en sta verwilderd op. De setting: jongeren, ouders met kinderen en aan weerszijden badmeesters op hoog stoeltje. Ie-der-een staarde naar me. Oh jee. Wat nu weer. Ik volg snel de starende blikken en constateer dat een triangelbikini een onhandige keuze was geweest. Beide lapjes stof hadden zich naast mijn borsten gepositioneerd. Het zal een paar seconden zijn geweest, maar voor mijn gevoel heb ik minutenlang vol met ontblote voorgevel in dat bad gestaan.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 19:55

Toen ik mijn vriend nog niet zo lang kende en ik daar bleef slapen heeft ie eens heel lekker voor me gekookt, met flink wat uien..
De hele avond heb ik met elkaar geknepen billen op de bank gezeten, en ‘s nachts schrok ik wakker van mijn eigen knalscheten en knetterscheten :')
‘s Ochtends vroeg hij wie me ‘s nachts had gesmst, want de telefoon trilde toch?
Ik heb em nooit verteld dat het geen telefoon was _O-

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 19:58

Een email beantwoorden in plaats van doorsturen naar collega... was niet zo’n lief mailtje. Kreeg een mail terug met; je weet dat ik dit kan lezen he?

In een volle parkeergarage van de trap af vallen, en cola over de twee mensen voor mij gooien. Uit schaamte maar gewoon doorgelopen :')

Dat je zusje binnenkomt als je met je vriend naakt in bed ligt, en ze vervolgens de dag erna zegt; oh echt leuk we hebben dezelfde tepels _O- je had mijn vriend zijn gezicht moeten zien :')

De hele badkamer onderbloeden bij je schoonmoeder (ineens bizar ongesteld geworden) en per ongeluk ook op de badmat. Ik had dat niet door de rest wel opgeruimd en schoonmoeder komt de volgende dag; ja ik heb de badmat in de was gedaan, er zat bloed op ben je ongesteld?
Nog nooit zo’n rood hoofd gehad. Ze vond het niet erg maar had het fijn gevonden als ik het doorgegeven had want schoonbroer vond die mat dus in de ochtend :') die was not so happy maar ik wist niet dat het daar ook zat. Vergeet ik nooit meer van mijn leven.
Laatst bijgewerkt door sanso op 02-05-19 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 20:02

Om naar mijn middelbare school te gaan moest ik met het veerpont.

Ik had voor het eerst van Mn leven een (kort) rokje aan. Eindelijk eens de gewaagde stap genomen! Dus ik kwam t veer op, stapte af, maar het regende dus de vloer was spekglad. Dus ik viel met Mn benen wagenwijd op het veer. Dat is nog niet het ergste het ergste was de veerman en de 15 brugklassers dr daar zo naar Mn onderbroek konden koekeloeren -O-

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 20:14

8nnemiek schreef:
Toen ik mijn vriend nog niet zo lang kende en ik daar bleef slapen heeft ie eens heel lekker voor me gekookt, met flink wat uien..
De hele avond heb ik met elkaar geknepen billen op de bank gezeten, en ‘s nachts schrok ik wakker van mijn eigen knalscheten en knetterscheten :')
‘s Ochtends vroeg hij wie me ‘s nachts had gesmst, want de telefoon trilde toch?
Ik heb em nooit verteld dat het geen telefoon was _O-

Thanks, ik heb compleet de slappe lach nu. _O-
Scheet verhalen doen het altijd zó goed. _O-