Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik besefte m’n woordkeuze en werd knálrood, wat het alleen maar erger maakte
Enigszins geïrriteerd en zuchtend zat ik in mijn auto ongetwijfeld een donderwolk uit te stralen
Het was vast gezellig bij de kassa en in het winkeltje want er werd nog even rustig gekletst met de kassiére en de aanwezige gehaktbalvreters.
Mn auto heeft nogal een dikke reet dus met de slang eromheen zag ik niet zitten en ik zag de gehaktbalvreters al lachen. "Heb je weer zo'n doos" zullen ze wel gedacht hebben. Met een stalen gezicht heb ik dus alsnog m'n auto gekeerd, volgetankt en de gehaktbalvreters straal genegeerd toen ik afrekende...
ik ben gelukkig niet de enige!
ze kon er gelukkig wel om lachen.
Rytir schreef:Ik was 11 toen ik voor het eerst ongesteld werd. Heel pakket aan verschillende maandverbandjes gekocht met mijn moeder. De volgende dag gingen we naar de apenheul. Zij had het pakje in de (apenvrije) tas en ik een maandverbandje in mijn jas voor als het nodig was als ik naar de wc moest. Ik kon wel door de grond zakken toen ik een doodskop aapje met mijn roze always verpakkinkje voorbij zag komen... En iedereen sprak er schande van; dat geef je toch niet aan zo'n beestje? Uiteraard durfde ik niet toe te geven dat ik gezakkenrold was door een aap

Ik heb het nog heel lang moeten horen. Rytir schreef:Ik was 11 toen ik voor het eerst ongesteld werd. Heel pakket aan verschillende maandverbandjes gekocht met mijn moeder. De volgende dag gingen we naar de apenheul. Zij had het pakje in de (apenvrije) tas en ik een maandverbandje in mijn jas voor als het nodig was als ik naar de wc moest. Ik kon wel door de grond zakken toen ik een doodskop aapje met mijn roze always verpakkinkje voorbij zag komen... En iedereen sprak er schande van; dat geef je toch niet aan zo'n beestje? Uiteraard durfde ik niet toe te geven dat ik gezakkenrold was door een aap

je had mijn vriend zijn gezicht moeten zien 
die was not so happy maar ik wist niet dat het daar ook zat. Vergeet ik nooit meer van mijn leven.
8nnemiek schreef:Toen ik mijn vriend nog niet zo lang kende en ik daar bleef slapen heeft ie eens heel lekker voor me gekookt, met flink wat uien..
De hele avond heb ik met elkaar geknepen billen op de bank gezeten, en ‘s nachts schrok ik wakker van mijn eigen knalscheten en knetterscheten![]()
‘s Ochtends vroeg hij wie me ‘s nachts had gesmst, want de telefoon trilde toch?
Ik heb em nooit verteld dat het geen telefoon was