Suzanne F. schreef:Ik zie vooral veel Fila en dan die met de dikke zaagzolen.
Jaa en dan in het wit. Lompe dingen dat het zijn. En dan doen ze er ook nog zo'n veel te strakke zwarte flaired broek boven. Die trend ga ik echt nooit begrijpen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Vans vond ik ook mooi en heb ik altijd zo’n 3 paar gehad. Heb nog van die fel roze die nu gebruikt worden als stal schoenen (aangezien dat fel roze al lang verleden tijd is
) 
__Sannne schreef:Suzanne F. schreef:Ik zie vooral veel Fila en dan die met de dikke zaagzolen.
Jaa en dan in het wit. Lompe dingen dat het zijn. En dan doen ze er ook nog zo'n veel te strakke zwarte flaired broek boven. Die trend ga ik echt nooit begrijpen.

Ik vind sommige Vans ook wel leuk. Ik haak alleen wel per direct af als iemand deze versie draagt 

Heb die al zeker 8 jaar als het niet langer is, maar de rest gaat op zijn minst 2 jaar mee zonder stuk te gaan __Sannne schreef:Suzanne F. schreef:Ik zie vooral veel Fila en dan die met de dikke zaagzolen.

. 
Ik krijg al last van mijn voeten, knieën en rug als ik ernaar kijk. Vans heb ik wel eens gehad, maar ook dat liep niet heel fijn. Ik was altijd van de Nike Air Max, meest comfortabele schoenen ooit
En uiteraard Dr Martens, maar dat is weer totaal iets anders.
Vooral die hele grote witte 'klompen', al kan ik wel begrijpen dat die lekker zitten
Ghostattack schreef:Vinden mensen All Stars oprecht lekker lopen?Ik krijg al last van mijn voeten, knieën en rug als ik ernaar kijk. Vans heb ik wel eens gehad, maar ook dat liep niet heel fijn. Ik was altijd van de Nike Air Max, meest comfortabele schoenen ooit
Dad sneakers moest ik ook even googlen.. Wat een verschrikking sommige schoenenVooral die hele grote witte 'klompen', al kan ik wel begrijpen dat die lekker zitten
. Ik koop mijn schoenen bij van Haren, Scapino, Schoenenreus enz.x_Rebecca schreef:Ghostattack schreef:Vinden mensen All Stars oprecht lekker lopen?Ik krijg al last van mijn voeten, knieën en rug als ik ernaar kijk. Vans heb ik wel eens gehad, maar ook dat liep niet heel fijn. Ik was altijd van de Nike Air Max, meest comfortabele schoenen ooit
Dad sneakers moest ik ook even googlen.. Wat een verschrikking sommige schoenenVooral die hele grote witte 'klompen', al kan ik wel begrijpen dat die lekker zitten
Ik heb te korte achillespezen. Hoe platter de schoen, hoe beter ik loop. Anders ga ik helemaal op mijn tenen lopen en worden die pezen alleen maar korter. Ik vind ze echt heerlijk lopen. Je hoeft ze niet in te lopen, top! Alleen in de winter zijn ze minder fijn, net niet lekker warm en waterdicht (degene die ik heb tenminste)
Heb geen moeilijke voeten, misschien scheelt dat ook.