Hebben Vans de All Stars verdrongen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 20:18

Suzanne F. schreef:
Ik zie vooral veel Fila en dan die met de dikke zaagzolen.

Jaa en dan in het wit. Lompe dingen dat het zijn. En dan doen ze er ook nog zo'n veel te strakke zwarte flaired broek boven. Die trend ga ik echt nooit begrijpen. :')

Laulitz

Re: Hebben Vans de All Stars verdrongen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 20:23

Ik herken het wel een beetje. Zelf jaren op All Stars gelope, bepaald moment geswitcht naar Vans en ik denk dat ik daar al +12 jaar mee rond loop. Ik vind ze nog altijd mooi en zitten echt super fijn. En ze gaan lang mee, ik heb denk ik nog maar 5 paar versleten! Ik draag ze dan ook helemaal op, eerst als gewone schoenen en daarna als paarden schoenen :Y)

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 20:27

Ik zie het niet zo hoor. Zie vooral veel mensen op nike, adidas en Fila rondlopen.

Ik ben zelf we helemaal gek op Vans, heb meer dan 10 paar volgens mij. :o

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 20:32

10 jaar terug was er echt zo’n All Star hype. Ik heb natuurlijk meegedaan en had zo’n 6 paar denk ik :') . Vans vond ik ook mooi en heb ik altijd zo’n 3 paar gehad. Heb nog van die fel roze die nu gebruikt worden als stal schoenen (aangezien dat fel roze al lang verleden tijd is :+ )

Myka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 20:36

Dad sneaker moest ik even googelen hoor! :D

Ik ben team-all-star, doe daar echt jaaaaren mee.

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 20:48

Dat gaat toch al op en neer sinds de zeker de jaren '90. Toen deze dertiger op de middelbare school zat, volgden de Vans, Adidas, Nike en All Starhypes elkaar al keer op keer op.

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 20:57

#TeamAllStar 8-)

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 21:03

Ik heb beide merken in de kast staan. Heb niet echt een voorkeur, lopen beide prima. Heb naast All Stars en Vans ook een paar Nike Stefan Janoski’s. Vergelijkbaar met Vans, maar lopen fijner vind ik.

Afbeelding

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 21:33

Suzanne F. schreef:

Mijn god ja!

Ik draag alleen maar Adidas en all stars. Heerlijk!

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 22:45

__Sannne schreef:
Suzanne F. schreef:

Jaa en dan in het wit. Lompe dingen dat het zijn. En dan doen ze er ook nog zo'n veel te strakke zwarte flaired broek boven. Die trend ga ik echt nooit begrijpen. :')

Ik hou van mijn Fila´s |(
Ik vind sowieso een wat ´heftigere´ schoen altijd wel gaaf. Ik vind die dad sneakers ook wel leuk. Nike Air Max 95 vorig jaar gekocht, ben er nog steeds verliefd op <3

Maar ieder zijn ding, toch? :D Ik vind sommige Vans ook wel leuk. Ik haak alleen wel per direct af als iemand deze versie draagt
Afbeelding

Werkelijk nog nooit zo´n seksloze schoen gezien :')

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 22:53

Muhhhh :')

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 22:57

Geen van beiden.
Geef me plzzzzzz boots.

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 23:01

Hier iemand die helemaal gek is van all stars, draag ze al jaren :D

Zowel hoog als laag draag ik ze en het hele jaar door. Zodra het beter weer is gaan altijd de lage weer aan. Bij mij gaan ze super lang mee. Heb ooit 1 paar vans gehad, die gingen binnen 3 maanden stuk en sindsdien nooit meer vans gekocht :+

Ik heb 2 paar oude all stars die ik nog regelmatig gebruik als stal schoenen, maar die zijn bij de neus ook al stuk. Voor op stal nog wel prima :D Heb die al zeker 8 jaar als het niet langer is, maar de rest gaat op zijn minst 2 jaar mee zonder stuk te gaan

Benoite

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 23:12

Hier staan ze beide in de kast. Ik hebze voor de leuk heel F en toe nog aa maar als je eenmaal Asics gel lyte sneakers aanheb gehad doe je niet meer voor je plezier all stars aan. En dan gaan ze ook nog eens super snel kapot voor redelijk wat geld. Kwalitatief een matige schoen. Dan zijn Vans beter.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 23:26

__Sannne schreef:
Suzanne F. schreef:

1996 is terug! :')

All Stars heb ik al vanaf jongs af aan. :D.
Inmiddels lopen ze “wel Okee” want nu ik betere schoenen heb gevoeld lopen ze niet meer zo lekker als vroeger.

Nikes vind ik eigenlijk het lekkerst lopen, gevolgd door mijn Adidas Superstars.
Sinds kort heb ik mijn eerste paar Vans.

Afbeelding

Loopt zeker lekker en niet verkeerd, maar ik krijg helaas blaren van de randjes.

Het viel me al op dat de Vans hier inderdaad opvallend populair zijn. Vooral de zwarte met de witte golf.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 23:54

Oh jeetje Vans, daar liep ik 12 jaar geleden op. Doet me denken aan mijn geliefde Etnies, die lopen ook zo fijn.
Nu zweer ik bij mij allstars moet nodig weer een nieuw paar erbij.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 00:14

prugelpiet schreef:
Suzanne F. schreef:

Toch zijn die al weer uit :+

)

Wat, nu al?? Begon net aan die dingen te wennen, wat is er nu in dan? Ik vind die dad sneakers afschuwelijk, doe mij maar gewoon Air max 1 ofzo.

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 07:58

Ik loop echt al ruim 12 jaar op all stars. Gek op die dingen, heb standaard minimaal.2 paar staan, eentje voor de net, eentje voor feestjes/paarden. Heb ook een paar vans maar die draag ik toch minder. Daar schuift mijn voet wat meer in, waardoor ik ze minder snel pak. Mijn vriend heeft wat bredere voeten en vindt Vans wel heel fijn.
Moet ook zeggen dat ik ze met zijn schoenmaat mooier vind dan allstars.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 08:05

Vinden mensen All Stars oprecht lekker lopen? :o Ik krijg al last van mijn voeten, knieën en rug als ik ernaar kijk. Vans heb ik wel eens gehad, maar ook dat liep niet heel fijn. Ik was altijd van de Nike Air Max, meest comfortabele schoenen ooit :D En uiteraard Dr Martens, maar dat is weer totaal iets anders.

Dad sneakers moest ik ook even googlen.. Wat een verschrikking sommige schoenen :oo Vooral die hele grote witte 'klompen', al kan ik wel begrijpen dat die lekker zitten :P

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 08:06

Die Fila’s schijnen echt heerlijk te lopen trouwens. En hier zie je ze nog heel veel. Hele Middelbare scholen lopen ermee dus uit zijn ze hier niet.

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 09:07

Ghostattack schreef:
Vinden mensen All Stars oprecht lekker lopen? :o Ik krijg al last van mijn voeten, knieën en rug als ik ernaar kijk. Vans heb ik wel eens gehad, maar ook dat liep niet heel fijn. Ik was altijd van de Nike Air Max, meest comfortabele schoenen ooit :D En uiteraard Dr Martens, maar dat is weer totaal iets anders.

Dad sneakers moest ik ook even googlen.. Wat een verschrikking sommige schoenen :oo Vooral die hele grote witte 'klompen', al kan ik wel begrijpen dat die lekker zitten :P

Ik heb te korte achillespezen. Hoe platter de schoen, hoe beter ik loop. Anders ga ik helemaal op mijn tenen lopen en worden die pezen alleen maar korter. Ik vind ze echt heerlijk lopen. Je hoeft ze niet in te lopen, top! Alleen in de winter zijn ze minder fijn, net niet lekker warm en waterdicht (degene die ik heb tenminste)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 09:29

Ik doe ze ook niet aan als ik een wandeltocht ga houden :+. Maar het zijn een van de weinige schoenen waar Mn hak niet van naar de knoppen gaat als ik ze nieuw koop.
Heb 5 paar Allstars en 3 paar vans. En nog meer paar andere sneakers.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 09:35

Ik verbaasde me laatst al dat je Vans bij Schuurman kon kopen. Ik kom nog uit de tijd dat alleen skaters Vans droegen. Blijkbaar loop ik heel erg achter :')

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 09:48

Ik heb beiden nooit gehad. All Stars waren veel te smal, ik heb best brede voeten. Daarnaast vond ik ze veel te duur altijd :+. Ik koop mijn schoenen bij van Haren, Scapino, Schoenenreus enz.

Vans ook nooit gehad. Heb nu 1 paar gekocht voor mijn bruiloft, als avondschoen. Mijn verloofde zweert bij Vans, en gaat dus ook op Vans als we gaan trouwen. Wel een speciale (uiteraard) zelf gepersonaliseerd en laten de datum erop drukken. Ik heb precies dezelfde schoenen zodat we 's avonds matchen!

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 19:27

x_Rebecca schreef:
Ghostattack schreef:

Ik heb te korte achillespezen. Hoe platter de schoen, hoe beter ik loop. Anders ga ik helemaal op mijn tenen lopen en worden die pezen alleen maar korter. Ik vind ze echt heerlijk lopen. Je hoeft ze niet in te lopen, top! Alleen in de winter zijn ze minder fijn, net niet lekker warm en waterdicht (degene die ik heb tenminste)

Ik heb nu een paar warme die gevoerd zijn van binnen én een paar die speciaal waterdicht is. Dus ze zijn er wel :D

Ik loop gerust 10 km op all stars, 1x mee gelopen met mijn zusje met de avondvierdaagse van haar school (10 km per dag). Werd ook raar aangekeken :+ Heb geen moeilijke voeten, misschien scheelt dat ook.