pinkie87 schreef:blokje schreef:Houd de hond het niet langer vol?
Onze huidige en vorige hond waren heeeel makkelijk. Onze hond kan je s avonds om 22 doen en de volgende dag pas om 11 uur. Vind dat zielig maar met ziekte etc gebeurd het wel eens.
Mijn man heeft onze hond een jaar of 1,5 s morgens gedaan omdat onze vorige hond dood was gegaan en kozen voor een pup. En toen bleek ik al snel zwanger. Maar voor het kopen van een pup hebben we afgesproken dat de ochtenden voor hem waren.
Mijn man doet heel ons samen zijn de hond s avonds al.ben geen avond wandelaar
hoe dan ook zo lange tijd zou ik hoe ziek ik ook ben echt niet over mijn hart verkrijgen. dan zou ik zelfs nog wat regelen voor de hond.maar dat ik echt gevoel kwestie
als wij dagje weg gaan zorgen we ook als is het maar voor 8 a 9uurtjes dat de buuf hem zeker 1x mee neemt in die tijd
Voor die ene keer in de paar maanden regel ik niet meteen een ander die met hem wandelt. En mijn oudste van 8 mag nog niet alleen uit met de hond. Soms heb je situaties dat het niet anders is. Laatste keer was in januari toen ik pp de heenweg naar school aan gereden werdt en de auto totallos was. Dan vliegt de tijd voor je weer thuis bent.

maar dat ik echt gevoel kwestie
Als het echt slecht weer is doe ik alleen de korte plas rondjes tijdens de slaapjes en ga ik zodra mijn man thuis is alleen met de hond voor een grote ronde. 's avonds laat doet mijn man hem.