Nielojram schreef:Als jij je houding naar je personeel niet veranderd, zal de volgende net zo makkelijk over je heen lopen.
Ik zou voor nu niet weten waarom ik mijn houding moet veranderen, ik ga er van uit dat een volwassen man die al jaren als hovenier werkt wel zelfstandig kan werken, dit kan hij verder ook prima, punt alleen is dat hij niet zorgvuldig om is gegaan met onze eigendommen. Daar is hij te slordig in geweest.
Dit is gisteren besproken geweest, zijn telefoon heb ik niet gezien gisteren, hij heeft goed gewerkt en ik kon merken dat hij het vervelend vond.
Als hij toch weer makkelijk gaat worden en terug valt naar dingen die niet zijn afgesproken is het inderdaad tijd om afscheid van elkaar te nemen en op zoek te gaan naar iemand anders. Voor nu is dat niet het geval en wacht ik maandag af ( en de tijd daarna natuurlijk ook ).
Ik wil verder niet te wantrouwend blijven omdat het de sfeer niet ten goede gaat komen. Maar zodra ik merk dat er toch weer misbruik wordt gemaakt van mijn vertrouwen is het over en uit.
capopjekop schreef:Waarom? Ts heeft toch op een nette manier gezegd wat haar dwars zit? Nu zorgen dat je woord bij daad houdt als hij de kantjes er vanaf blijft lopen of niet eerlijk is
Inderdaad, ik wil hem het voordeel van de twijfel geven, maar ben niet van plan om daar mee aan de gang te blijven, zoals in mijn andere reactie al gezegd, het is eenvolwassen man die al jaren als hovenier werkt dus dat moet kunnen dat hij zelfstandig werkt, alleen moet hij meer verantwoording geven naar de spullen toe en als hij veel privé dingen heeft tijdens het werk die tijd niet berekenen over mijn rug heen.
chamion schreef:Prima opgelost toch. En mocht hij die maandag toch niet komt opdagen is het alsnog exit!
Inderdaad, dan zijn de kansen opgebruikt. We blijven niet aan de gang.
Laatst bijgewerkt door khirshanta op 24-04-19 11:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd