Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
karuna schreef:En MB ik zou nu toch eens fijn vinden als je stopt met me ongeveer in elk topic proberen negatief weg te zetten en me ontleden.Heb begint uitermate irritant te worden. Ga een ander lastig vallen
en als je op zoek bent naar die definitie is JL toch zo gebeld? karuna schreef:Tjsa dat is dus onduidelijk.Gewijzigde wet in aanvraag zorgverlof, sinds juli 2015 ook aan te vragen voor iemand met wie je een sociale relatie hebt. Een werkgever weigert verlof toe te kennen want zou geen sociale relatie zijn. Terwijl dat volgens heel veel anderen wel zo is. Een welles nietes spelletje dus.medewerker is eerste in het bedrijf die het heeft moeten opnemen.
Peanutbutter schreef:MB geeft je gewoon aan , wat denk ik 90% van bokt ondertussen denkt maar niet schrijft.
Peanutbutter schreef:karuna schreef:Tjsa dat is dus onduidelijk.Gewijzigde wet in aanvraag zorgverlof, sinds juli 2015 ook aan te vragen voor iemand met wie je een sociale relatie hebt. Een werkgever weigert verlof toe te kennen want zou geen sociale relatie zijn. Terwijl dat volgens heel veel anderen wel zo is. Een welles nietes spelletje dus.medewerker is eerste in het bedrijf die het heeft moeten opnemen.
Als jou voorgaande berichten over DE vakantie kloppen , is het toch niet meer dan terecht ?
Noorderlicht bekijken , sleeën , 2 dagen vakantie genieten etc.
Heb je zelf wel in de gaten wat je zelf om jou heen creëert op bokt ?
Je komt echt heel zeikerig , profiterend en aandacht zoekend over.
Als ik zie dat een topic van karuna is , neem ik het direct al niet meer serieus.
Oh zij weer met haar eeuwige gedoe , wat altijd speciaal is , waar niemand een tip voor kan geven.
MB geeft je gewoon aan , wat denk ik 90% van bokt ondertussen denkt maar niet schrijft.
MarcoBorsato schreef:Maar het gaat niet om het aantonen toch? Ik bedoel, de reisverzekering èn een arts hebben verklaard dat zijn zorg wel noodzakelijk was. Maar de werkgever vindt het geen sociale relatie en dat is natuurlijk krom.