Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Furrow schreef:Gewoon blokkeren en vergeten. Melden aan de baas vind ik wel erg groot voor dit momenteel.
Kimberley_ schreef:Ik ben zeer zeker geen mooie vrouw . Maar inderdaad wel altijd zonder vent en niet op mijn mondje gevallen dus altijd wel aan het kletsen met iedereen. Ben heel eerlijk gezegd ook niet van plan mijn vriend mee te nemen ik moet toch verdorie alleen naar de garage kunnen gaan?
Kimberley_ schreef:Aan de ene kant vind ik het ook te ver gaan om het te melden maar aan de andere kant heeft hij wel mijn telefoonnummer "gestolen" en dat voelt toch onprettig.. plus dat hij nog precies wist wat er aan mijn auto moest gebeuren vorig jaar..
watchthesky schreef:Kimberley_ schreef:Aan de ene kant vind ik het ook te ver gaan om het te melden maar aan de andere kant heeft hij wel mijn telefoonnummer "gestolen" en dat voelt toch onprettig.. plus dat hij nog precies wist wat er aan mijn auto moest gebeuren vorig jaar..
Okee. Dít maakt het creepy. Hij heeft echt serieus goed in je “dossier” gekeken
watchthesky schreef:Kimberley_ schreef:Aan de ene kant vind ik het ook te ver gaan om het te melden maar aan de andere kant heeft hij wel mijn telefoonnummer "gestolen" en dat voelt toch onprettig.. plus dat hij nog precies wist wat er aan mijn auto moest gebeuren vorig jaar..
Okee. Dít maakt het creepy. Hij heeft echt serieus goed in je “dossier” gekeken

Kimberley_ schreef:Er is dus geen dossier. Dit weet ik omdat toen ik belde voor het maken van de afspraak er geen gegevens van mijn auto bekend waren.. ze hebben door de overname niet alle gegevens van alle klanten gekregen van dealer B.
daantjuhhh schreef:Kimberley_ schreef:Er is dus geen dossier. Dit weet ik omdat toen ik belde voor het maken van de afspraak er geen gegevens van mijn auto bekend waren.. ze hebben door de overname niet alle gegevens van alle klanten gekregen van dealer B.
Op je APK bewijs staat wat er goed is en wat in de toekomst reparatie nodig heeft.
Als het goed is heb je die bij je papieren zitten.
Tenminste. Bij mij ligt die gewoon in mijn desboardkastje.

Kimberley_ schreef:Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet. Ben meerdere malen duidelijk geweest dat ik het best onprettig vind maar hij lijkt het niet echt te snappen en geeft aan dat zijn bedoelingen goed zijn.
Moet ik dit melden bij de baas of laten gaan?
watchthesky schreef:Tsja poes, verdrietig of niet, als het met de auto te maken heeft legt de aanwezigheid van mijn vriend meer gewicht in de schaal dan de mijne, al weet hij niet eens hoe de motorkap open gaat terwijl ik daar geregeld onder rondsnuffel als er een lampje stuk is, of een tankje leeg.
NoGo schreef:Jeetje ik word vooral verdrietig van sommige reactie's hier, aangeven bij de baas, het een creep vinden...
Ts een vriend van mij ook werkzaam in een garage kan soms van jaren geleden nog tot in detail melden wat er met iemand zijn auto aan de hand was.
Ik zou er niet teveel achter zoeken voor dit moment maar hem gewoon een app terug sturen met de mededeling dat het vast vriendelijk bedoeld is maar jij, je er zeer onprettig bij voelt en hem verzoeken je niet meer op deze privé wijze te benaderen.
Eventueel kan je erbij zetten dat als hij dit toch doet je hier melding van maakt bij het bedrijf.
Iets te veel Netflix gekeken zeker?