Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Sky schreef:Ik denk wel dat je als je achteraf woont veel meer beschermd en naïever opgroeit. Tenminste ik merk dat wel bij vriendinnen uit de provincie, die zijn toch echt wel een stuk wereldvreemder. In de stad wordt je toch al vrij jong met veel geconfronteerd, ik denk echt dat je een enorme voorsprong op loopt hier mee. Misschien is dit een stadse opvatting, maar ik merk het meteen als iemand niet in een stad/groot dorp is opgegroeid!
Verder lijkt me de ruimte en vrijheid heerlijk, die afstanden fietsen wennen ze vanzelf wel aan.
ik had zelfs het gevoel meer verantwoordelijkheid te hebben en meer besef van wat er van belang is. Maar ook dat kan per persoon verschillend zijn en niet persé afhankelijk van hoe je opgroeit. Sky schreef:Ik denk wel dat je als je achteraf woont veel meer beschermd en naïever opgroeit. .
Sky schreef:Ik denk wel dat je als je achteraf woont veel meer beschermd en naïever opgroeit. Tenminste ik merk dat wel bij vriendinnen uit de provincie, die zijn toch echt wel een stuk wereldvreemder. In de stad wordt je toch al vrij jong met veel geconfronteerd, ik denk echt dat je een enorme voorsprong op loopt hier mee. Misschien is dit een stadse opvatting, maar ik merk het meteen als iemand niet in een stad/groot dorp is opgegroeid!
Verder lijkt me de ruimte en vrijheid heerlijk, die afstanden fietsen wennen ze vanzelf wel aan.
Sky schreef:In de stad wordt je toch al vrij jong met veel geconfronteerd, ik denk echt dat je een enorme voorsprong op loopt hier mee..
Sky schreef:Ik denk wel dat je als je achteraf woont veel meer beschermd en naïever opgroeit. Tenminste ik merk dat wel bij vriendinnen uit de provincie, die zijn toch echt wel een stuk wereldvreemder. In de stad wordt je toch al vrij jong met veel geconfronteerd, ik denk echt dat je een enorme voorsprong op loopt hier mee. Misschien is dit een stadse opvatting, maar ik merk het meteen als iemand niet in een stad/groot dorp is opgegroeid!
Met uitgaan werd ik dus ook bijna altijd gebracht en opgehaald of ik bleef slapen bij een vriendin.
en ik voelde me wel echt naief vergeleken met mijn stadsere studie- en verenigingsgenoten. Ik heb toen wel een inhaalslag moeten maken.