Superleuk merk zoekt inzicht in wat jullie vinden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 14:32

Westhof schreef:
Ingevuld.

Ik herken QHP altijd aan de leuke, kleurrijke printjes. Ik heb een halster en deken van dit merk. Helaas is mijn ervaring dat dekens van dit merk niet geschikt zijn voor paarden met een brede borst. Daarom kies ik nu voor andere merken.

Superleuk om te horen! QHP heeft ook een XL lijn en een speciale rassenlijn voor bredere paarden :)

Joan73

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:36

Ingevuld!

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 14:37

Joan73 schreef:
Ingevuld!

Super! bedankt!

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:37

Zo, ik heb hem ook ingevuld. Persoonlijk ben ik niet zo’n fan van het merk maar mss heb ik net pech gehad. De sjabrak had een slechte pasvorm, het regendeken ook èn de gespen waren dadelijk stuk. Waarom ik het dan in 1e instantie gekocht heb? Omdat het er leuk uitzag en erg goed geprijsd (in de zin van goedkoop) was. Echter door deze 2 ervaringen zal ik niet snel meer geneigd zijn dit merk aan te schaffen. Er wordt hier een vergelijk gemaakt met HH. Daarvan vind ik de pasvorm en kwaliteit van de dekens echt beter. Maar goed, dat is off topic.

Succes met je enquête!

Anoniem

Re: Superleuk merk zoekt inzicht in wat jullie vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:41

Ik heb een paar broeken van QHP, gekocht omdat deze in de aanbieding waren. Het zijn wel fijne broeken, maar ik vind ze de €100-€110 die ze normaal zouden kosten toch niet helemaal waard.

Verder heb ik niks van QHP, helaas hebben ze hun spullen niet in (mini)shetlander maat. Zo jammer, want ze hebben altijd van die leuke, fleurige prints :))

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:44

EmptyWords schreef:
ik had indd hetzelfde. ik bestel nooit wat van dit merk, past niet bij mij, pasvorm is niet wat ik zoek, afwerking is niet wat ik zoek.....maar ik kan er niks over ingeven. nu maar voor duur gekozen, omdat het enige was dat negatief te noemen is

Dit inderdaad. Ik had daar graag zelf 1-2 dingen aan toe willen kunnen voegen. De pasvormen zijn vaak gewoon niet zo geweldige, maar de enquete laat het niet erg erg toe om kritiek te leveren op het merk, waardoor er juist verbeterd kan worden.

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 14:47

xJitskee schreef:
Ik heb een paar broeken van QHP, gekocht omdat deze in de aanbieding waren. Het zijn wel fijne broeken, maar ik vind ze de €100-€110 die ze normaal zouden kosten toch niet helemaal waard.

Verder heb ik niks van QHP, helaas hebben ze hun spullen niet in (mini)shetlander maat. Zo jammer, want ze hebben altijd van die leuke, fleurige prints :))

Bedankt voor je Feeback! Misschien passen de falabella maten?

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:48

Ik mis inderdaad ook net het puntje waar we feedback kunnen geven. Verder ken ik QHP als een leuk, betaalbaar merk met prima prijs/kwaliteit verhouding. Toen ik nog op de manege reed of alleen af en toe dingen voor mijn verzorgpony kocht kocht ik vaak QHP. Tegenwoordig wil ik toch nog net wat meer kwaliteit en een beter pasvorm. Dit koop ik dan bij andere merken, welke vaak ook het dubbele kosten van QHP. Over het algemeen prima merk!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:49

Ik had per ongeluk bij de eerste 1 tot 5 vraag telkens 2 aangeklikt. Zal hem even opnieuw doen op de laptop. Ik heb 1 keer iets bewust bij qhp gekocht en verder iets gratis gekregen.

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 14:50

eilleen333 schreef:
EmptyWords schreef:
ik had indd hetzelfde. ik bestel nooit wat van dit merk, past niet bij mij, pasvorm is niet wat ik zoek, afwerking is niet wat ik zoek.....maar ik kan er niks over ingeven. nu maar voor duur gekozen, omdat het enige was dat negatief te noemen is

Dit inderdaad. Ik had daar graag zelf 1-2 dingen aan toe willen kunnen voegen. De pasvormen zijn vaak gewoon niet zo geweldige, maar de enquete laat het niet erg erg toe om kritiek te leveren op het merk, waardoor er juist verbeterd kan worden.

Super dat jullie dit noemen en het klopt wat er gezegd wordt. Schroom niet om jullie mening in de reacties te plaatsen! Daar ga ik zeker wat mee doen en verwerken!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:50

Heb m ook ingevuld, voorheen wel veel spullen van gehad en nu nog een pad liggen (rijd niet meer, nog wel 3 shetten).
Hilarisch genoeg kwam het merk alleen niet in me op toen ik 5 merken in ging vullen _O- _O-
Wat meer voor de kleintjes zou idd fijn zijn :j
Het merk is verder prima.
Enkel heel veel merken hebben weinig voor de mini’s, niet alleen deze :)

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 14:50

Renee_S schreef:
Ik mis inderdaad ook net het puntje waar we feedback kunnen geven. Verder ken ik QHP als een leuk, betaalbaar merk met prima prijs/kwaliteit verhouding. Toen ik nog op de manege reed of alleen af en toe dingen voor mijn verzorgpony kocht kocht ik vaak QHP. Tegenwoordig wil ik toch nog net wat meer kwaliteit en een beter pasvorm. Dit koop ik dan bij andere merken, welke vaak ook het dubbele kosten van QHP. Over het algemeen prima merk!

Bedankt voor de toelichting!! Schroom niet om je mening in de reacties te plaatsen! Daar ga ik zeker wat mee doen en verwerken! Daar kan van geleerd worden!

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 14:51

Jorex schreef:
Ik had per ongeluk bij de eerste 1 tot 5 vraag telkens 2 aangeklikt. Zal hem even opnieuw doen op de laptop. Ik heb 1 keer iets bewust bij qhp gekocht en verder iets gratis gekregen.

Helemaal super

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 14:52

LukieBradley schreef:
Heb m ook ingevuld, voorheen wel veel spullen van gehad en nu nog een pad liggen (rijd niet meer, nog wel 3 shetten).
Hilarisch genoeg kwam het merk alleen niet in me op toen ik 5 merken in ging vullen _O- _O-
Wat meer voor de kleintjes zou idd fijn zijn :j
Het merk is verder prima.
Enkel heel veel merken hebben weinig voor de mini’s, niet alleen deze :)

Dankjewel voor het invullen en je reactie! Er zijn een aantal kleine maten en falabella dekentjes!

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:52

Wellicht, omdat QHP ook aparte items heeft voor paarden met een brede borst en speciale lijnen voor kleine ponys, en daarnaast wat extra is met peesbeschermers.

Hetgeen ik echt mis, bij alle merken, zijn peesbeschermers voor koudbloeden. En dan bedoel ik vooramelijk haflingers/fjorden/welsh cob etc, bredere beschermers maar niet langer. Misschien kun je daar iets mee!

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 14:54

Renee_S schreef:
Wellicht, omdat QHP ook aparte items heeft voor paarden met een brede borst en speciale lijnen voor kleine ponys, en daarnaast wat extra is met peesbeschermers.

Hetgeen ik echt mis, bij alle merken, zijn peesbeschermers voor koudbloeden. En dan bedoel ik vooramelijk haflingers/fjorden/welsh cob etc, bredere beschermers maar niet langer. Misschien kun je daar iets mee!

Goed punt, dat ga ik zeker meenemen in de uitwerking! bedankt!

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:54

ingevuld

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 14:56

SweetVanille schreef:
ingevuld

Bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 15:01

Renee_S schreef:

Dit zeker! Inderdaad breder en met langere bandjes! Bij mijn Tinker kom ik echt niet over met die kleine elastiekjes die aan de peesbeschermers zitten :=

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 15:02

check ingevuld.

Achaiah

Re: Superleuk merk zoekt inzicht in wat jullie vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 15:04

Ik ken het merk niet heel goed. Ik heb er wat dekjes van gehad. Toch zo goed mogelijk geprobeerd in te vullen. Hoop dat je er wat aan hebt :)

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 15:04

xJitskee schreef:
Renee_S schreef:

Dit zeker! Inderdaad breder en met langere bandjes! Bij mijn Tinker kom ik echt niet over met die kleine elastiekjes die aan de peesbeschermers zitten :=

Echt iets wat we moeten regelen dus!

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 15:05

aaidaa schreef:
check ingevuld.

Super dankjewel!

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 15:05

Achaiah schreef:
Ik ken het merk niet heel goed. Ik heb er wat dekjes van gehad. Toch zo goed mogelijk geprobeerd in te vullen. Hoop dat je er wat aan hebt :)

Zeker weten, hartstikke bedankt!

ElskaIsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 15:31

Gedaan! Ik vind het wel jammer dat bij de disciplines geen western als optie gegeven wordt!