Prins op het witte paard
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LoveBodin schreef:okdoei schreef:nou ik en mijn vriend rijden allebei, maar we hebben allebei een hele andere manier van rijden, dat kan bij ons soms tot best veel frustraties leiden, mocht het ooit uitgaan, zou ik niet snel een hobby-genoot weer kiezen
Dit inderdaad. Heel leuk aan de ene kant, dat samen buitenrijden gaat bijvoorbeeld weleens.. Maar dressuur rijden...
), en dit botst meer dan eens. We hebben er al eens ruzie om gehad, maar inmiddels begin ik gewoon niet meer over mijn paard of stal want het geeft altijd spanning, dat is het me niet waard.
Shaggy09 schreef:Bunn schreef:
Dit! Leuk in theorie, maar in de praktijk.
Hihi vertel nu maak je me nieuwsgierig

Maar dan hobby en privé, hahaha. 

herous schreef:Ik en mijn man zijn bijna 20 jaar samen. Mijn man heeft niks met paarden, nooit gehad en na 20 jaar zal het waarschijnlijk ook nooit meer komen.
Ik vind dit best wel spijtig, het is toch vaak een nadeel. Onze ponies staan aan huis en als ik vraag om iets aan de stal te doen of mij te helpen met hooi naar binnen te leggen of zo dan is dat toch altijd een dingetje. Maar ok, ik heb dan ook wel een buitenbeentje, hij is helemaal geen dierenvriend eigenlijk, en hij komt ook niet graag buiten als het koud is of regent.
Daarbij komt ook nog eens dat hij niet erg sociaal is, geen behoefte heeft aan afspreken met zijn vrienden ofzo en hij geen eigen hobbies heeft.
Hij wil zijn vrije tijd vooral met mij doorbrengen, maar dat moet dan altijd iets anders zijn dan iets met paarden.
Nu vind ik andere dingen doen ook leuk hoor, dus in dat opzicht gaat het wel maar soms mis ik het toch wel, als ik andere koppels zie die wel beiden van de paardensport houden dan ben ik best wel stiekem een beetje jaloers.
)