Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik ga gewoon lekker bellen, muziek luisteren en maak me er helemaal geen zorgen om want thuis kom ik toch wel en wordt doorbetaald. Als mijn reistijd niet vergoed zou worden zou ik heel weinig betaald krijgen dankzij alle files
Ghostattack schreef:NatasjavE schreef:Mag je voor je werk een leasewagen uitkiezen?
Zo ja,...neem een automaat.
Lekker een kop koffie of thee, lekker muziekje op en lekker mee tuffen. Dan kan je relax met het tempo mee.
Dacht ik ook toen ik begon bij mijn baan.. Mocht ik geen automaat kiezenJammer maar helaas.

podcasts luisteren is misschien ook nog een idee?
maar vooral als de file echt stil staat, langzaam rijdend zijn ze zo lastig te pellen. Arnon schreef:Ik vind filerijden ook wel leuk, het schept altijd zo lekker een band tussen jou en voorganger en degene achter je. Voel me daar dan echt connected mee, en ben altijd een beetje verdrietig als er iemand tussen komt.

Dat besef maakt altijd dat ik er maar het beste van maak. Muziekje op en bedenken: Eenzaam is het iig niet
Jorienn schreef:Oja en ik ben inderdaad dus zon k#twijf die breed lachend blijft rijden omdat ik echt geniet van iedereen die zwaar geïrriteerd is.

Dan was de file altijd zo voorbij.
Goof schreef:Alvaron schreef:Zodra ik een file zie opduiken ga ik naar de rechter baan. Vrachtwagens rijden inderdaad veel gelijkmatiger. Laat die linker baan maar racen en stilstaan. Ik tuf rustig met de vrachtwagens mee en houd gewoon afstand, vooral bij opritten zodat het invoegend verkeer er gewoon tussen kan.
Grappig. Ik rijd uberhaupt al niet tussen de vrachtwagens, maar zodra er een file opduikt duik ik naar de linkerbaan. Ik vins het zeer onprettig rijden tussen vrachtwagens, zeker als er ook nog verkeer moet invoegen. Linkerbaan geeft mij veel meer rust en overzicht.
En verder ts, gewoon meerijden met en aanpassen aan de rest van het verkeer. Muziek aan, koffie of thee mee en neem de tijd.