quera schreef:O lord, sommige hebben azijn gedronken![]()
Mooie hond btw
Ik lees een heel serieus verhaal over dieren die gewond raken, nee vind ik niet grappig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
poes schreef:Zelfs met de aanpassing van de titel vind ik het gebruik van het woord buitenlander in deze ‘grap’ ontzettend misplaatst en mogelijk kwetsend. Ik weet niet of het een manier van dit hondenras benoemen is of wat dan ook, zie de link niet. Maar zelfs als er een link is en je er niets naar mee bedoelt, kan dit voor sommige mensen naar overkomen. Ik vind dit niets sorry.
Azmay schreef:quera schreef:O lord, sommige hebben azijn gedronken![]()
Mooie hond btw
Ik lees een heel serieus verhaal over dieren die gewond raken, nee vind ik niet grappig
quera schreef:Boras schreef:Het.blijft misplaatst, ook al hang je er 1 april aan.
Jij vind het misplaatst.
Dat is iets anders dan dat het dat ook daadwerkelijk is....
chimello schreef:Sorry, maar "grappen" over "buitenlanders" vind ik not done, want die worden te vaak door tactloze Nederlanders gemaakt die nooit met racisme te maken hebben gehad![]()
Dus nee, niet met het verkeerde been uit bed gestapt, maar meer bekend met dit soort "grappen" vanaf een ander standpunt. Racisme is een echt ding hoor, waar je als je Jantje of Pietje heet misschien niet bij stil staat.