LoeOrange schreef:Knipperlicht doet het gewoon überhaupt niet meer nu. Die storing blijf ik aanhouden.
Heb nog even teruggezocht wat de garage precies wilde bestellen en vervangen. Ze willen een compleet nieuwe stuurkolomschakelaar plaatsen.
De garage gaf aan dat het maken/vervangen maar 1,5 uur duurt..
Zonde van mijn geld want op internet kom ik al gauw uit op een stuurkolomschakelaar voor nog geen 100 euro.
Helaas gebruik ik mijn cruise control bijna dagelijks gezien ik nogal wat tijd spendeer op de snelweg en een zware rechtervoet heb![]()
Ik wil op termijn wel een nieuwe auto maar daar wilde ik vooralsnog even mee wachten. Mijn auto heeft namelijk pas net 1 ton gelopen.
In dat geval, vraag eens rond in je omgeving naar andere garages en ga bij ze langs met je probleem en vraag wat het daar gaat kosten. Niet al noemen dat je ergens anders bent geweest en wat de prijs daar was.
Ken het wel hoor, zo'n zware rechtervoet, ergens is het wel prettig dat de kruiwagen op benzine (zo noem ik mn daily car want we vervoeren er van alles in) gewoon niet zo heel erg hard kan. Hij lijkt ook echt op te stijgen als je harder dan 120 gaat.
De VW kan wel een flinke rengalop laten zien, en daar dan inderdaad ook de cruisecontrol altijd aan, want je merkt het ook niet dat je te hard gaat. Dus snap het wel waarom je die er graag weer bij wilt hebben.