Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

aan is niet meteen aan en uit noet meteen uit

Dan kun je echt goed testen of jullie het fijn vinden. Ik vind het zelf nl vreselijk
Warmt erg traag op, het duurt vrij lang voordat je water kookt. En de pit zelf wordt warm ipv de pan, dus het rendement is erg laag itt inductie, en de pit blijft heel lang warm na het koken. Hoe vaak ik vroeger als klein meisje wel niet mijn handen eraan heb gebrand..
8nnemiek schreef:Ik zou niet zonder kookplaat kunnen. Ik heb toch graag een sausje voor over mijn gekookte aardappeltjes met wat gestoomde groente er naast, of een pannekoekje als lunch, en zo nu en dan eens lekker wat bami/nasi/‘kip’tandoori/spaghetti enz
.
(wat hier, Frankrijk, niet altijd ondenkbaar is. Een keer 3 dagen zonder stroom gezeten en had toen dus geen gasvuur, geweldig was het).
Daphneeeej schreef:8nnemiek schreef:Ik zou niet zonder kookplaat kunnen. Ik heb toch graag een sausje voor over mijn gekookte aardappeltjes met wat gestoomde groente er naast, of een pannekoekje als lunch, en zo nu en dan eens lekker wat bami/nasi/‘kip’tandoori/spaghetti enz
Das nou het mooie dat sausjes, nasi, bami, gestookde groente etc ook in de slowcooker enzo gemaakt kunnen worden. Is een bijzonder veelzijdig ding! Worden zelfs hier soepen, stamppotten, vlees/groente/aardappels in gekookt. In de airfryer bakken we zelfs wel eens taartjes.