Even een aansteker bijvullen......

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Re: Even een aansteker bijvullen......

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 14:40

Het was inderdaad een leerzame observatie :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 14:43

Pictures or it didn´t happen }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 14:54

Actual photo of meal prepared by Ailil, colorised.

Afbeelding

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 15:10

Ik moet denk ik toch eens proberen minder lollig te doen, meerdere topics waar anderen de draak met me steken :')

Ps Ik kan prima koken!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 17:22

_O-

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 17:24

Ailill schreef:
Ik moet denk ik toch eens proberen minder lollig te doen, meerdere topics waar anderen de draak met me steken :')

Ps Ik kan prima koken!

Hete bliksem en vlammetjes zeker?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 17:28

Is dat plaatje van een ontplofte snelkookpan?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 17:29

Nope, hier twijfelen ze aan m'n kook skills en in een ander topic wilden ze met per opbod verkopen middels een veiling op een vrouwen-forum -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 17:32

Ailill schreef:
Nope, hier twijfelen ze aan m'n kook skills en in een ander topic wilden ze met per opbod verkopen middels een veiling op een vrouwen-forum -O-

:(:)
Wil je een bak ijs, pakje zakdoekjes en een kookles?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 17:39

Ik doe aan de lijn.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 17:42

Ailill schreef:
Ik doe aan de lijn.
Dan helpt het om extra vet te verbranden.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 17:42

Ailill schreef:
Ik doe aan de lijn.

Heb je daarover gelezen op het viva forum?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 17:44

oomens schreef:
Ailill schreef:
Ik doe aan de lijn.
Dan helpt het om extra vet te verbranden.

Maar niet op die manier :=

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 17:44

Oke ik moest hier heer eerlijk echt heel hard om lachen! :D
Ik snap je schrik en trillende handjes hoor maar ik zag het even voor me van een afstandje en moest erom lachen.
Het is inderdaad een trucje om zoon aansteker te vullen. Dus voortaan pap lief aankijken of n nieuwe kopen :D

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 17:50

Wees er toch maar voorzichtig mee! Vorig jaar was er een topic van een bokker. Haar zus werkte in een restaurant en ze hadden daar bijvulbarz kaarsen. Een ongeluk met het bijvullen en haar zus kon het niet meer navertellen. Ze is na een coma overleden.
Ik snap niet dat er hier mensen lacherig om doen :n

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 18:00

MarcoBorsato schreef:
Ailill schreef:
Ik doe aan de lijn.

Heb je daarover gelezen op het viva forum?
Afbeelding

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 18:00

Zoe_97 schreef:
Wees er toch maar voorzichtig mee! Vorig jaar was er een topic van een bokker. Haar zus werkte in een restaurant en ze hadden daar bijvulbarz kaarsen. Een ongeluk met het bijvullen en haar zus kon het niet meer navertellen. Ze is na een coma overleden.
Dat is inmiddels een paar jaar geleden en was een afschuwelijk ongeluk dat nooit had mogen gebeuren. Echter ging het daar om extreem brandbare gel, hier om 'enkel' wat gas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 18:01

Zoe_97 schreef:

[LZP] Handig he...brandgel
Dat was niet vorig jaar, dat was 2011. En dat was een totaal andere situatie. Een walgelijk ongeluk wat totaal niet in verband staat met dit gelukkig goed afgelopen domme ongelukje van TS.

Géén reden om zo aangebrand te doen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-03-19 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 18:05

WoW. Leek nog zo niet lang geleden. TS heeft ook vuur richting haar hoofd gekregen. Dus helemaal niet zo’n andere situatie hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 18:08

Zoe je zit er volledig naast, hoe je het ook draait.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 18:13

Ik draai niets. Ik vind dit echt geen incident wat grappig gevonden moet worden. Ts heeft echt enorm veel geluk gehad.

Ik weet niet hoe je het zou draaien dat dat een grappige situatie is.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 18:18

Zoe_97 schreef:
Ik draai niets. Ik vind dit echt geen incident wat grappig gevonden moet worden. Ts heeft echt enorm veel geluk gehad.

Ik weet niet hoe je het zou draaien dat dat een grappige situatie is.
Het had in theorie anders af kunnen lopen, klopt. TS heeft goede tips gekregen, meer kun je denk ik niet doen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 18:22

Totaal geen vergelijking met het brandgel incident inderdaad... Als je dat gaat vergelijken, wordt het tijd voor een paar lesjes natuurkunde.

Je kan om dit soort dingen maar beter lachen dan huilen, anders word het leven zo saai en treurig.
Reden dat wij achteraf ook flink hebben gelachen toen mijn demente oma het gas in de middelste woning van een flinke rij (7 woningen geloof ik) uren aan had laten staan. Gelukkig liep de kapster niet met een brandende sigaret naar binnen. :Y)

TS enorm veel geluk gehad? Joh, dat beetje gas wat er nog om de aansteker heen hing is zo weg.
Ik zette vorig jaar een complete canvas 'in de fik' eerst flink siliconenspray er op gedaan (acrylic pouring) en daarna de vlam aan :') Heeeerlijk wat een stommiteit.
Het gas is echter zo snel 'opgebrand' dat het canvas niet eens in de fik is geraakt.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 18:35

Ik denk dat niemand hier de situatie van TS bagatelliseert maar we zijn denk ik allang blij dat het goed is afgelopen.
En dat geldt voor heel veel dingen waar we dan niet meer om mogen lachen als het goed afloopt. Er zijn ook mensen die hun nek breken door een afstapje. Natuurlijk is dat heel verdrietig en ik denk dat er niemand is die kan lachen om het verhaal van degene wiens zusje is overleden in bovengenoemd topic, maar dit staat hier los van.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-19 20:00

Janine1990 schreef:
Totaal geen vergelijking met het brandgel incident inderdaad... Als je dat gaat vergelijken, wordt het tijd voor een paar lesjes natuurkunde.

Je kan om dit soort dingen maar beter lachen dan huilen, anders word het leven zo saai en treurig.
Reden dat wij achteraf ook flink hebben gelachen toen mijn demente oma het gas in de middelste woning van een flinke rij (7 woningen geloof ik) uren aan had laten staan. Gelukkig liep de kapster niet met een brandende sigaret naar binnen. :Y)

TS enorm veel geluk gehad? Joh, dat beetje gas wat er nog om de aansteker heen hing is zo weg.
Ik zette vorig jaar een complete canvas 'in de fik' eerst flink siliconenspray er op gedaan (acrylic pouring) en daarna de vlam aan :') Heeeerlijk wat een stommiteit.
Het gas is echter zo snel 'opgebrand' dat het canvas niet eens in de fik is geraakt.

En toch.... Ik voelde de vlammen over mijn kleding gaan. Het mag een wonder heten dat deze niet in de fik gevlogen zijn! En dat had zomaar gekund want ik droeg geen katoen.

Dus ja, het had wel veel erger af kunnen lopen en ik kan er nog steeds niet om lachen.