Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Zoe_97 schreef:Dat is inmiddels een paar jaar geleden en was een afschuwelijk ongeluk dat nooit had mogen gebeuren. Echter ging het daar om extreem brandbare gel, hier om 'enkel' wat gas.Wees er toch maar voorzichtig mee! Vorig jaar was er een topic van een bokker. Haar zus werkte in een restaurant en ze hadden daar bijvulbarz kaarsen. Een ongeluk met het bijvullen en haar zus kon het niet meer navertellen. Ze is na een coma overleden.
Ik snap niet dat er hier mensen lacherig om doen
Zoe_97 schreef:Wees er toch maar voorzichtig mee! Vorig jaar was er een topic van een bokker. Haar zus werkte in een restaurant en ze hadden daar bijvulbarz kaarsen. Een ongeluk met het bijvullen en haar zus kon het niet meer navertellen. Ze is na een coma overleden.
Ik snap niet dat er hier mensen lacherig om doen
Zoe_97 schreef:Het had in theorie anders af kunnen lopen, klopt. TS heeft goede tips gekregen, meer kun je denk ik niet doen.Ik draai niets. Ik vind dit echt geen incident wat grappig gevonden moet worden. Ts heeft echt enorm veel geluk gehad.
Ik weet niet hoe je het zou draaien dat dat een grappige situatie is.
Heeeerlijk wat een stommiteit. Janine1990 schreef:Totaal geen vergelijking met het brandgel incident inderdaad... Als je dat gaat vergelijken, wordt het tijd voor een paar lesjes natuurkunde.
Je kan om dit soort dingen maar beter lachen dan huilen, anders word het leven zo saai en treurig.
Reden dat wij achteraf ook flink hebben gelachen toen mijn demente oma het gas in de middelste woning van een flinke rij (7 woningen geloof ik) uren aan had laten staan. Gelukkig liep de kapster niet met een brandende sigaret naar binnen.![]()
TS enorm veel geluk gehad? Joh, dat beetje gas wat er nog om de aansteker heen hing is zo weg.
Ik zette vorig jaar een complete canvas 'in de fik' eerst flink siliconenspray er op gedaan (acrylic pouring) en daarna de vlam aanHeeeerlijk wat een stommiteit.
Het gas is echter zo snel 'opgebrand' dat het canvas niet eens in de fik is geraakt.