Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Captain schreef:Ik HOU van autorijden, is echt even mijn momentje voor mezelf. 's morgens wakker worden en 's middags de dag afsluiten. Ik heb het geluk vroeg te beginnen en voor de files op de weg te zitten, zowel 's morgen als 's middags. Als ik al eens in de file sta is dat maximaal 10 minuten.
Werk op 10 minuten lijkt mij eigenlijk niets, ik haal echt plezier uit autorijden. Vind het ideaal dat ik op een uur van mijn werk woon.
Captain schreef:Ik HOU van autorijden, is echt even mijn momentje voor mezelf. 's morgens wakker worden en 's middags de dag afsluiten. Ik heb het geluk vroeg te beginnen en voor de files op de weg te zitten, zowel 's morgen als 's middags. Als ik al eens in de file sta is dat maximaal 10 minuten.
Werk op 10 minuten lijkt mij eigenlijk niets, ik haal echt plezier uit autorijden. Vind het ideaal dat ik op een uur van mijn werk woon.
) Kon dan evt een kamer zoeken in Utrecht maar m’n stage was zo dusdanig kort dat me dat echt onbegonnen werk leek ivm de drukte op de kamermarkt in Utrecht.
Brainless schreef:Wij zijn in Friesland gaan wonen (2010) en mijn man werkt in Amstelveen.
Is standaard 1:15 uur rijden vanaf zijn werk.
Soms is hij 1:30 uur of langer onderweg (enkele reis).
Hij vertrekt meestal tussen 6 en 7 en is ergens tussen 19:30 en 20:30 thuis.
Wij zijn nu zelfs naar een andere huizen aan het kijken welke verder weg liggen...
Mijn man vind het niet erg om te rijden en heeft het rijden er zeker voor over om vrijstaand in het buitengebied te wonen.
Ikzelf werk nu 3 - 4 dagen per week en rij 35 minuten naar mijn werk.
moonsparkle schreef:Ik heb nergens iets over kinderen gezegddie zijn er niet en komen er waarschijnlijk niet
Waves schreef:In jouw geval snap ik dat het werkt. Alleen je man heeft de lasten en die vindt dat niet erg. De taakverdeling thuis zal er dan ook naar zijn.