Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
imd schreef:Moet je bij zowel de Chilly als de Klean Kanteen de dop eraf schroeven om eruit te drinken? Mijn Contigo is bijna aan vervanging toe, maar ik vind het zo fijn dat je die met één hand kunt bedienen en hij daarna gewoon weer afsluit, vooral in de auto. De kleurtjes worden alleen steeds minder leuk bij Contigo
imd schreef:Moet je bij zowel de Chilly als de Klean Kanteen de dop eraf schroeven om eruit te drinken? Mijn Contigo is bijna aan vervanging toe, maar ik vind het zo fijn dat je die met één hand kunt bedienen en hij daarna gewoon weer afsluit, vooral in de auto. De kleurtjes worden alleen steeds minder leuk bij Contigo
Ik had dus een paarse moeten bestellen. 
KimD schreef:Lau schreef:Iemand van jullie ervaring met de thermo flessen van Dopper?
Ja ik! Ze houden goed warm, maar geen hele (werk)dag. Koud houden hetzelfde verhaal.
Van dopper hebben wij een aantal normale en twee thermo, wij gebruiken die dag in dag uit, ze zijn niet kapot te krijgen!

Heb hem idd wel even voorverwarmd en omgevingstemperatuur van keuken is 19 a 20 graden. Daarnaast is hij vol gebleven. Als je er elke keer kop warm water uit haalt blijft er natuurlijk steeds minder water over wat zich kan warm houden.
12 Uur warm houden zou dus moeten lukken mits je graad of 65 niet al te lauw vindt. Zal deze test binnenkort ook eens doen met mijn koffiebeker. Eentje met koffiedrinkdop en een met gewone afsluit schroefdeksel.