Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Laulitz schreef:Amber_anne schreef:Zero waste afwasmiddel blok dus zonder plastic
Bestaat al: https://notoxlife.com/collections/nonto ... block-huge
Anoniem schreef:MirandaFuego schreef:Herbruikbare stofzuigerzakken.
Een zakloze stofzuiger kopen..
Shenavallie schreef:Kleding die langer mee gaat. De kleding van tegenwoordig is zo dun geweven, dat je bijna elk seizoen wel iets nieuws moet kopen. Met kleding van jaren geleden had ik dat niet en dat kan ik nu nog dragen.
eenitraM schreef:Een apparaat voor je fiets waar je je telefoon aan kunt koppelen zodat je altijd licht hebt op de fiets, want dat licht gaat branden op de accu van de telefoon.
Thank me later.
Ohja, ik wil 50% van de aandelen.
Fluttershy schreef:Een elastisch shirt waardoor je houding verbeterd! En dan niet alleen je schouders, want die dingen werken voor geen meter. Maar echt je hele rug en nek misschien ook. Ik maak ze nu zelf maar ze kopen zou vet tof zijn

Suzanne F. schreef:eenitraM schreef:Een apparaat voor je fiets waar je je telefoon aan kunt koppelen zodat je altijd licht hebt op de fiets, want dat licht gaat branden op de accu van de telefoon.
Thank me later.
Ohja, ik wil 50% van de aandelen.
Dan trekt ie je hele accu leeg. Kom je op je bestemming aan en is je telefoon leeg.
Ik zou hem andersom doen; dat je je telefoon kan aansluiten op je naafdynamo en dus je telefoon oplaadt tijdens het fietsen.
mysa schreef:Niet duurzaam maar wel zeer gewenst: gereedschap en apparatuur die gemakkelijk door vrouwen gebruikt kan worden. Handgereedschap dat ook met kleinere handen bediend kan worden en tuin/weide onderhoudsapparaten, zoals bijvoorbeeld bosmaaier en kettingzaag met een gebruiksvriendelijker
startmechanisme dan een trekstarter.