Lynn_Nikita schreef:Huh ik dacht dat ik gereageerd had maar zie het niet meer terug vreemd. van wat ik van bekenden hoor is het een fijn bedrijf, het is ook geen kleine ruiter maar een ( internationaal) team op een zeer mooie locatie.
Het is een parttime functie , het loon is al bekend en is echt niet weinig, lees hier veel hard werken weinig verdienen maar het uurloon is net zoveel dan ik als leidinggevende in detailhandel kreeg en daar werkte ik ook weekenden ( alleen niet elk weekend en vaste openingstijden)
De kinderen zien mij de hele week doordeweeks ( op 2 ochtenden na maar dan ben ik voor hun school uit is weer klaar) , ik breng ze naar school, haal ze op en ben dan de hele middag en avond thuis. Meeste ouders werken door de weeks ook en missen die momenten weer omdat ze dan op een bso of oppas zitten.
Enige waar ik om twijfel is omdat het nu elk weekend zou zijn, het zou fijn zijn als ik bv 1 zaterdag per maand vrij kreeg maar dat kan ik natuurlijk bespreken, ze proberen namelijk echt mee te denken met wat mogelijk is om het voor ons beide werkbaar te maken.
Mijn partner werkt in ploegen en is 2 van de 3 weken ook om 14.30 thuis en de andere week zijn we door de weeks de ochtenden samen. Hij vind beide dagen eigenlijk ook teveel, 1 dag in het weekend vind hij juist prettig, dan kan hij uitslapen ( ik wil nornaal echt niet dat hij en de kinderen zolang in bed hangen,, zonde van de tijd) en de kinderen mogen ook lekker "chillen" en mama is er niet dus hebben weer een extra papa moment
Starttijden in het weekend maakt mij niet uit, mijn man is er dan dus ik kan weg wanneer nodig.
Ik werk nu ook elke zaterdag en zie dat juist als een voordeel. Voor mijzelf omdat ik dan door de weeks een extra dag vrij heb en kan poetsen zonder kinderen in huis en bij de paarden kan zijn zonder mij "schuldig" te hoeven voelen omdat ze toch op school zitten.
Ik ga volgende week terug en wil dan ook graag enkele dingen besproken hebben, bv eindtijden, wordt alles geteld en wat gebeurd met extra uren? Uitbetaald of tvt? En een week meedraaien zodat ik kan zien wat er gedaan wordt en wat er van mij verwacht wordt
wel fijn dat je netjes betaald krijgt, ik krijg ook gewoon het minimumloon en alle uren die ik werk krijg ik netjes uitbetaald naar behoren, alleen ja niet zoals in een supermarkt 150 of 200% omdat weekend is.
weekje meedraaien is geen slecht idee, heb ik ook gedaan om te kijken of het van beide kanten bevalt en of er een klik is. Vind dat wel erg belangrijk omdat je toch met dieren werkt en samen moet overleggen en handelen en op elkaar aankomt. je werkt niet bij een bedrijf met 100den medewerkers. persoonlijk vind ik 1 op 1 contact wel fijn (bij mijn vorige werk wist ik pas na een jaar wie nou echt mijn baas was, alle sollicitatie gesprekken werden ook weer door een personeelslid gedaan en etc etc)
ik heb zelf ook diploma's in de detailhandel maar ook dat vind ik nou niet echt goed betaald 
maargoed, plezier in je werk is ook wat waard