Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
amado7 schreef:Wat eten sommige mensen laat! Maar dat komt dan natuurlijk omdat je nog aan het werk bent.
Ik ben k over 6 klaar met eten. Dan meestal even wat kleine dingetjes. En s avonds naar vriendengroep, paard, pianospelen, oppassen, dorp, series kijken, lekker lang in bad, gitaar spelen, boek lezen of naar een vriendin, Ik heb eigenlijk altijd wel wat te doen.
dat soort dingen. Maar heel begrijpelijk dat je geen zin hebt om nog iets heel actiefs te doen na werk hoor TS! Misschien is gewoon ergens een drankje doen leuk, of een bordspel?
En daarom sport ik nu iedere avond ff 20 minuten aan de apparaten.
we hebben wel zo eens per maand een concert.
Geeft mij veel rust
), om 20:15 drinken we koffie. Daarna doe ik vaak nog wat verenigingszaken, beetje poetsen, beetje rommelen, en wat voor de tv hangen. Manlief is meestal nog wat aan de klus (zijn aan het bouwen). Eten zetten we 's avonds al klaar voor de volgende dag.
Dan is het als we thuis komen met de hond spelen en ook wat voor de tv hangen.
Ik ga wel vroeg naar bed hoor, half 10 of 10 uur.
ik ga dus buitenom met de hond wandelen nooit weg in de avond, als ik een keer naar een concert of theater ga vraag ik of ik de volgende dag later mag beginnen op het werk of kan ik er nu al tegenop kijken dat ik dan weinig slaap heb.moonsparkle schreef:Als ik dit allemaal lees vraag ik me af of het wel oke is dat ik zo weinig energie heb in de avondik ga dus buitenom met de hond wandelen nooit weg in de avond, als ik een keer naar een concert of theater ga vraag ik of ik de volgende dag later mag beginnen op het werk of kan ik er nu al tegenop kijken dat ik dan weinig slaap heb.
Het is bij mij ook heel erg te zien, ik krijg helemaal rode wangen in de avond... Ik slik wel al vitamine D.
Ik zeg altijd dat we ooit gaan verhuizen naar een plek waar de zon meer schijnt.
moonsparkle schreef:Als ik dit allemaal lees vraag ik me af of het wel oke is dat ik zo weinig energie heb in de avondik ga dus buitenom met de hond wandelen nooit weg in de avond, als ik een keer naar een concert of theater ga vraag ik of ik de volgende dag later mag beginnen op het werk of kan ik er nu al tegenop kijken dat ik dan weinig slaap heb.
Het is bij mij ook heel erg te zien, ik krijg helemaal rode wangen in de avond... Ik slik wel al vitamine D.
Ik zeg altijd dat we ooit gaan verhuizen naar een plek waar de zon meer schijnt.
Daar wen je overigens best aan.