[HK] WvW HK~ Omdat we nog steeds geen wolven kunnen vangen
Er is zoveel te doen!
Spelletjes, bord/kaart of online of op console (mario kart!)
Leer jezelf beter zingen, leer een nieuw muziekinstrument spelen
Leer jezelf meer over wat je interessant vind, een nieuwe taal of meer over de geschiedenis, wat de weerstand over een stel oordopjes te maken heeft met de geluidskwaliteit ervan.
Wees creatief, ga schrijven, ga haken of naaien, maak een bullet journal.
Leer meer over jezelf, probeer te mediteren.
Ruim op, gooi weg! Maak het hele huis netjes, doe eens wat overbodige spullen weg. Ga heel je kledingkast uitzoeken (en vul weer aan
)Ga aan het bakken (brood of toetjes!), of probeer eens een week lang "from scratch" te koken. Dus alles zelf doen en zonder pakjes en zakjes. Plan vooruit wat je gaat eten (in je bullet journal!
)Bezoek iemand waar je al lang niet meer geweest bent.
Ga naar buiten, geniet van de frisse lucht. Geniet van de sterren (mits die zichtbaar zijn, haha). Of ga juist vroeg naar bed en sta vervolgens heel vroeg op om van de zonsopgang te kunnen genieten.
Ga sporten! Probeer iets uit wat je stiekem altijd al wel eens wilde proberen. Al is het maar 1x.
Of als het je leuk lijkt, zoek een bijbaantje zoals oppassen of bijles geven. Werk als vrijwilliger bij een voedselbank of ouderenvereniging of weet ik het.
En vooral genieten van je vrije tijd en je energie

(In werkelijkheid doe ik hier dus bijna niks van (geen energie) en blijf ik haken op tv/spel/laptop en mijn studie. Maar wat is het leuk om hier over na te denken
)
Ik snap ineens waarom ik vrijgezel ben
Gamen deed ik ook veel, maar momenteel even niet. Tv kijken doe ik eigenlijk nooit, leuke programma's kijk ik via de laptop terug
Als ik er zo over nadenk heb ik echt een saai eentonig avondleven