Wat doen jullie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 02:37

Kom gezellig weerwolven meespelen :D
[HK] WvW HK~ Omdat we nog steeds geen wolven kunnen vangen

Er is zoveel te doen!
Spelletjes, bord/kaart of online of op console (mario kart!)
Leer jezelf beter zingen, leer een nieuw muziekinstrument spelen
Leer jezelf meer over wat je interessant vind, een nieuwe taal of meer over de geschiedenis, wat de weerstand over een stel oordopjes te maken heeft met de geluidskwaliteit ervan.
Wees creatief, ga schrijven, ga haken of naaien, maak een bullet journal.
Leer meer over jezelf, probeer te mediteren.
Ruim op, gooi weg! Maak het hele huis netjes, doe eens wat overbodige spullen weg. Ga heel je kledingkast uitzoeken (en vul weer aan :D )
Ga aan het bakken (brood of toetjes!), of probeer eens een week lang "from scratch" te koken. Dus alles zelf doen en zonder pakjes en zakjes. Plan vooruit wat je gaat eten (in je bullet journal! :D )
Bezoek iemand waar je al lang niet meer geweest bent.
Ga naar buiten, geniet van de frisse lucht. Geniet van de sterren (mits die zichtbaar zijn, haha). Of ga juist vroeg naar bed en sta vervolgens heel vroeg op om van de zonsopgang te kunnen genieten.
Ga sporten! Probeer iets uit wat je stiekem altijd al wel eens wilde proberen. Al is het maar 1x.
Of als het je leuk lijkt, zoek een bijbaantje zoals oppassen of bijles geven. Werk als vrijwilliger bij een voedselbank of ouderenvereniging of weet ik het.

En vooral genieten van je vrije tijd en je energie :D

(In werkelijkheid doe ik hier dus bijna niks van (geen energie) en blijf ik haken op tv/spel/laptop en mijn studie. Maar wat is het leuk om hier over na te denken :') )

daantjuhhh

Re: Wat doen jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 11:40

Met de kat op schoot tv kijken.

:)* Ik snap ineens waarom ik vrijgezel ben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 11:45

Ik snap ineens ook waarom ik vrijgezel ben :')

Ik heb een projectje hoofdstel + zadel poetsen en verven gehad, maar heb nu even niets... Kans is groot dat ik 's avonds bok, tv kijk (films) of youtube.
Stiekem wil ik ook wat anders doen ;)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 17:36

Paarden, sporten, tuinieren ....

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 17:38

Ik puzzel graag. Ik dans 1x per week in een zumba les, speel 1 avond bij de fanfare en zou daar ook voor moeten oefenen en heb in de winter men les op vrijdagavond. Ik ga ook niet uit, ik speel veel games op mijn laptop.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 17:41

Als ik al naar mijn paard ben geweest: Youtube en bokt, met de kat op schoot. Daarnaast legpuzzels voor als ik te veel naar een scherm gestaard heb :+ Gamen deed ik ook veel, maar momenteel even niet. Tv kijken doe ik eigenlijk nooit, leuke programma's kijk ik via de laptop terug :P Als ik er zo over nadenk heb ik echt een saai eentonig avondleven _O-

Muffin01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 17:52

Ik ga altijd erg graag boogschieten en doe vrijwilligerswerk bij een knutselclub voor kinderen in de buurt. :)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 17:56

Netflix, Bokt, gamen (Sims!) en altijd voordat ik ga slapen lees ik een hoofdstuk uit een boek.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 18:00

Eerst de paarden, honden en katten verzorgen. Dan eten koken + eten. Een huishoudelijk taak doen. Als er daarna nog tijd is dan lees ik een boek. Heel soms kijk ik iets op Netflix ofzo.

Als vriend dan thuiskomt kletsen wij bij terwijl hij eet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 18:33

Ik doe niet heel veel :+ Ik ben de laatste tijd enorm moe, daar komt bij dat ik begonnen ben met een stage van 40 uur per week na een lange tijd uit de running geweest te zijn (eigen bedtijd en wekker bepalen, weinig doen overdag, de luxe hebben om een volledige dag in pyjama rond te kunnen hangen) en hoewel ik het fijn vind om weer bezig te zijn merk ik wel dat ik echt gesloopt ben. 's Avonds hang ik vooral op de bank, ik kook bijna elke avond en daarna ben ik al helemaal uitgeblust. Mijn weekenden zijn me wel echt heilig, alles wat ik graag met mijn vriend wil doen proberen we in het weekend te proppen. Soms is dat een heel weekend totaal niets doen, maar aankomend weekend gaan we bijvoorbeeld naar Parijs en we houden allebei wel van een lekker stuk wandelen op zondag.

Het scheelt dat ik sowieso wel een huismuts ben en al een tijdje niet meer zo happig ben op uitgaan en/of drankjes doen. Zie mijn beste vriendinnen eens in de zo veel tijd, maar we zijn allemaal druk en weten ook dat we niet heel veel van elkaar kunnen verwachten.