Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Simoonzel schreef:Mijn Huaweis zijn onverwoestbaar lijkt het
Ik heb nu een p8 lite van al aardig wat jaren oud en begin nu te denken aan een nieuwe, hij wordt te traag voor apps van nu. Ik zou kijken voor een p20 of wat ook een goede budget phone schijnt te zijn, een xiaomi pocophone f1. Heeft erg goede specificaties voor de prijs.
. Een keer kwam er op een of andere manier lucht onder het scherm, weer een barst... 
.Es_ther schreef:Besturingssysteem is nagenoeg gelijk, alleen gooit Samsung zijn versie er op en Huawei die van hun.
Zelf hoor ik van mensen dat ze de Huawei fijner vinden, ivm minder vaste zooi dan Samsung. En misschien zit het terug knopje ergens anders, maar verder maakt het niet veel uit.
Is soms ook even wennen!
Dammie schreef:Nokia 6. Fijn apparaat. En weinig crapware van de fabrikant erop.
.
. Alvaron schreef:Ik heb een Nokia 7. Fijne is dat er Android One als besturings software op staat. De kale Android dus, zonder allerlei schillen/crapwarevan de fabrikant. Voordeel is ook dat Android One heel snel updates krijgt.
Luca03 schreef:Samsung heb ik gehad. Zowel S lijn als A lijn. Wel tevreden van maar niet wauw.
Heb nu gekeken naar de motorola G7 plus en de huawei mate 20 lite.
Qua uitzicht spreekt de huawei mij meer aan maar deze lijkt dan ook veel fragieler. De motorola vind ik minder mooi en hebben ze enkel in het donkerblauw en rood. Maar deze lijkt wel meer tegen een stootje te kunnen.
Een goeie camera is een leuke plus maar het is niet dat ik een groot instagram account ofzoiets heb waarvoor ik kwalitatief goede foto’s moet kunnen maken met m’n telefoon
ClaudiaHS schreef:Alvaron schreef:Ik heb een Nokia 7. Fijne is dat er Android One als besturings software op staat. De kale Android dus, zonder allerlei schillen/crapwarevan de fabrikant. Voordeel is ook dat Android One heel snel updates krijgt.
Ik heb de Nokia 7 plus sinds 2 maand.
Inderdaad zoals hierboven android one dus geen troep erop waardoor hij lekker snel is.
Snelle updates, apps verwijderen die je toch niet gebruikt.
Het was erg wennen voor mij na bijna 15 jaar Samsung.
Laatste jaren ook steeds A modellen gehad, de A3 A5 en a7. Het zijn geen high end toestellen.
A7 kort gehad.
Na een week al laten vallen en hele scherm kapot omdat de body gruwelijk glad is.
ClaudiaHS schreef:San87 ik moest vooral wennen dat het pijltje terug op een andere plek zit en dat het beeldscherm niet zo donker kan.
Samsung kan je bv heel donker zetten en dat vind ik prettig als ik in bed nog een spelletje speel.
Verder qua bediening was ik er wel snel aan gewend en vind m heel fijn.
Heel zonde van de A7 inderdaad. Als ik ergens niet tegen kan, dan is het wel een barst in het scherm.
Er was ook gewoon een stuk uit wat scherp was als je met je vinger er overheen ging.
Ik heb altijd mijn telefoons in een hoesje alleen was deze nog niet binnen.
De A7 ligt inmiddels bij m'n moeder en heeft gisteren een nieuw beeldscherm gekregen. Zij nu een mooie tel voor weinig