Grinnik. Ik was bijzonder benieuwd wie dit oude Bokt-gebruik nog kende. Dus vandaar geen uitleg. Maar de spoeling is dun...Volgende maand weer een poging.
Batsen heeft voor mij dus ook een heel andere betekenis . Loop lang genoeg op bokt rond maar dit gebruik isme helemaal ontgaan
Iris82 schreef:Grinnik. Ik was bijzonder benieuwd wie dit oude Bokt-gebruik nog kende. Dus vandaar geen uitleg. Maar de spoeling is dun...Volgende maand weer een poging. Volgens mij was ik een van de weinigen die meteen begon te batsen op de hele maand
Iris82 schreef:Grinnik. Ik was bijzonder benieuwd wie dit oude Bokt-gebruik nog kende. Dus vandaar geen uitleg. Maar de spoeling is dun...Volgende maand weer een poging. Graag! Ik was het alweer helemaal vergeten terwijl ik echt wel zooi hem om te batsen
assie schreef:Maaike en Marjolein batsdag Ik weet het ontstaan ervan nog zo goed.... Geweldig, batsdag
ikke schreef:En je Skaapie? Gone?Ja die was moe van het ploempen over t hekje...Of eigenlijk was t GIFje weg van de upload, maar dat klinkt zo saai.
Iris82 schreef:Grinnik. Ik was bijzonder benieuwd wie dit oude Bokt-gebruik nog kende. Dus vandaar geen uitleg. Maar de spoeling is dun...Volgende maand weer een poging. Ik ben er te laat bij, maar ken het nog!!
Maaike schreef:Ja die was moe van het ploempen over t hekje...OMG, wat zit er een hoop meuk verstopt in mijn hersenen
BartVB schreef:Maaike schreef:Ja die was moe van het ploempen over t hekje...OMG, wat zit er een hoop meuk verstopt in mijn hersenen Ik zeg, hou je vooral niet in
BartVB schreef:Maaike schreef:Ja die was moe van het ploempen over t hekje...OMG, wat zit er een hoop meuk verstopt in mijn hersenen Dan wordt het tijd om die database eens op te schonen
Ik denk dat ik de oude slöppekram dan ook maar weer onder het stof vandaan ga trekken Over hersenmeuk gesproken