Parkeren Amsterdam ArenA

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Parkeren Amsterdam ArenA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 08:42

Toen ik met mijn vrienden naar een concert ging vorige week stonden we bij een industrieterreintje gratis geparkeerd. Hier parkeren de jongens ook als ze naar een wedstrijd van ajax gaan. Was 20 min lopen naar ziggo dome, maar helemaal prima. :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 08:48

Peelie schreef:
Je kan de auto ook bij het ACM zetten op de parkeerplaats van de HvA. En dan naar de metro lopen en 2 haltes nemen bij Bijlmer er uit. Kost je 1 euro p.p. aan metrokosten per ritje.

Neem aan dat je amc bedoelt. Maar ik zou daar echt nooit over de nacht mijn auto laten staan. Wordt daar enorm veel ingebroken

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 11:33

Zowel in 2016, 2017 heb ik altijd gratis en voor niks de auto geparkeerd nabij Duivendrecht. Je rijd slagboom door en bij auto ophalen is enkel je pinpas erdoor halen bij het uit rijden maar al die keren dat ik er gestaan heb is er nog nooit wat van mijn rekening afgeschreven.

Dit was op ene 10 min lopen vanaf de Arena.

joeluna

Re: Parkeren Amsterdam ArenA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-19 21:00

We hebben uiteindelijk gewoon bij de ArenA geparkeerd en is allemaal goed gegaan :)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:57

Peelie schreef:
Peelie schreef:
Je kan de auto ook bij het ACM zetten op de parkeerplaats van de HvA. En dan naar de metro lopen en 2 haltes nemen bij Bijlmer er uit. Kost je 1 euro p.p. aan metrokosten per ritje.

Ik quote mijzelf maar even....

Parkeren bij de HvA is gratis...

Wacht, waar is dat?
Ik kom nog weleens bij de HvA voor toespraken, maar ik moet dan altijd parkeren in het QPark er tegenover en dat kost aardig wat.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:58

Matheno schreef:
Peelie schreef:

Ik quote mijzelf maar even....

Parkeren bij de HvA is gratis...

Wacht, waar is dat?
Ik kom nog weleens bij de HvA voor toespraken, maar ik moet dan altijd parkeren in het QPark er tegenover en dat kost aardig wat.

Ik heb het over de HvA aan de tafelbergweg bij het AMC ;)

Gewoon naast de HvA. Echt niet te missen.