Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mer1980 schreef:Tsja ik zie niet zoveel problemen heel eerlijk gezegd, hij woont in het buitenland, komt niet voor je deur staan, belt je niet op, hij aanbid je gewoonIk zou zeggen dank je wel, proosten op hem samen met je moeder en daar een foto van maken en zeggen: mams en ik hebben genoten van de wijn. Ik zou er niet wakker van liggen.
Ik heb zat mensen ontmoet via games/internet en vrienden van mij bv via League ook veel mensen, maar dat zijn echt geen pedo's hoor
Tuurlijk je hebt er af en toe wel eens een vage tussen zitten, zoals die van TS, maar het zijn vaak gewoon normale mensen hoor
Anoniem schreef:Zullen we TS niet nog meer de stuipen op het lijf jagen? Ze voelde zich al heel naar.
gerpiegorp schreef:De reacties hierboven zijn wel erge doemscenario's zegIk heb zat mensen ontmoet via games/internet en vrienden van mij bv via League ook veel mensen, maar dat zijn echt geen pedo's hoor
Tuurlijk je hebt er af en toe wel eens een vage tussen zitten, zoals die van TS, maar het zijn vaak gewoon normale mensen hoor
![]()
Maar ik denk dat je het goed hebt opgelost hoor TS. Voor in de toekomst duidelijk je grenzen aangeven, tot hier en niet verder, dan weet de ander ook dat het niet okee is om te doen. Hopelijk gedraagt hij zich een beetje normaal en kun jij gewoon je ding weer doen
Flevolander schreef:in mijn ogen is het voor iedereen leuk/interessant om van een ander aandacht te krijgen op dit vlak.
Flevolander schreef:Of je nu homo, gender, hetro of whatever bent.
Flevolander schreef:Als je 20 bent kan het gerust nog komen.. maar goed, als je er zeker van bent dat je echt alleen het contact hebt behouden omdat je het een leuke aanspraak vindt en je hebt aangegeven geen behoefte te hebben aan zijn “aanzoeken” en hij doet het alsnog is het erg simpel. Blokkeren en klaar..
khirshanta schreef:Volgens mij bedoelt Flevolander het goed, laten we het ook even gezellig houden