Wat moet ik hier nou mee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 21:12

Ik snap je wel TS, ik zou me er ook niet fijn vinden. Iemand die zoveel moeite doet om via een foto je adres te achterhalen en vervolgens op Valentijnsdag dingen gaat opsturen terwijl hij al met iemand anders is, no thanks. Je hebt er nu niks meer aan, maar stel hij stuurt nog een keer iets op dan zou ik gewoon doen alsof je verhuisd bent en dus niks hebt ontvangen.

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-19 22:14

Mer1980 schreef:
Tsja ik zie niet zoveel problemen heel eerlijk gezegd, hij woont in het buitenland, komt niet voor je deur staan, belt je niet op, hij aanbid je gewoon :D Ik zou zeggen dank je wel, proosten op hem samen met je moeder en daar een foto van maken en zeggen: mams en ik hebben genoten van de wijn. Ik zou er niet wakker van liggen. ;)

Het probleem is niet zozeer iets versturen. Het probleem is iets versturen terwijl je helemaal iemands adres nooit hebt gekregen en niet hoort te weten.

@Flevolander: leuk dat je voor mij kan beslissen of ik wel of niet asexueel ben. Ik weet het van mijzelf al jaren. Ik heb totaal geen drang tot sex of wat dan ook in die richting. Ook geen aantrekking tot. Het kan best met iemand klikken, maar het komt echt nooit verder dan vriendschap. Dit is al mijn hele leven zo. Het is inderdaad als tegen een homosexuele zeggen dat het wel allemaal meevalt.

Maar het is zo opgelost. Hij kan nog tegen me praten, maar alleen game-gerelateerd. Niks persoonlijks meer. Zo heb ik niet het idee dat ik de gemene ben, maar voel ik me wel wat veiliger.

En waarom ik hem nog een kans gaf? Ik ben veel en veelste naief.

Anoniem

Re: Wat moet ik hier nou mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 22:17

Je hoeft het flevolander niet uit te leggen hoor, jij bent wie je bent, en dat hebben anderen meer te accepteren :D

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 22:20

Ik denk dat Flevolander het woord verkeerd heeft begrepen. Waarschijnlijk meer alsof de TS zichzelf geen sex-appeal vind hebben.

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 22:24

Nou goed dat je dat zelf ook ziet dat je naief bent, van dit soort dingen leer je weer toch!
Kun je hem niet helemaal blokkeren?

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 22:39

Hier een oude taart van 43. Blokkeren en geen contact meer, gelukkig zit ie ver weg dat scheelt natuurlijk.
Mij bekruipt het gevoel dat deze meneer ook een stuk ouder is dan 20 en zich misschien als iemand anders voor doet. Mijn ervaring is dat er maar weinig jongens van 20 zullen zijn die zich met voet fetish bezig houden, gaan allemaal alarmbellen af.

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 22:53

Misschien is het wel een pedofiel, er zijn veel bij games.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 23:01

Zullen we TS niet nog meer de stuipen op het lijf jagen? Ze voelde zich al heel naar.

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 23:02

TS geeft zelf in haar openingstopic a-seksueel te zijn of te voelen. Uiteraard is hier verder niets mis mee, maar in mijn ogen is het voor iedereen leuk/interessant om van een ander aandacht te krijgen op dit vlak. Of je nu homo, gender, hetro of whatever bent. En ik zeg niet dat er iets mis mee is, maar dat het zich kan voordoen dat er toch ineens gevoelens bij je losgemaakt worden waar je eerst geen weet van had..

Wellicht heb ik mezelf nu beter uitgedrukt?

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 23:03

De reacties hierboven zijn wel erge doemscenario's zeg := Ik heb zat mensen ontmoet via games/internet en vrienden van mij bv via League ook veel mensen, maar dat zijn echt geen pedo's hoor :+ Tuurlijk je hebt er af en toe wel eens een vage tussen zitten, zoals die van TS, maar het zijn vaak gewoon normale mensen hoor :D

Maar ik denk dat je het goed hebt opgelost hoor TS. Voor in de toekomst duidelijk je grenzen aangeven, tot hier en niet verder, dan weet de ander ook dat het niet okee is om te doen. Hopelijk gedraagt hij zich een beetje normaal en kun jij gewoon je ding weer doen :)

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 23:08

Anoniem schreef:
Zullen we TS niet nog meer de stuipen op het lijf jagen? Ze voelde zich al heel naar.

..Maar er is nog steeds contact dus blijkbaar zijn de alarmbellen dan nog niet groot genoeg. Beter nu even naar voelen dandat haar wat overkomt!

Nou flevolander als je een roos/aandacht krijgtwil niet meteen zeggen dat je ook sex met diegene wil he >;)

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 23:09

gerpiegorp schreef:
De reacties hierboven zijn wel erge doemscenario's zeg := Ik heb zat mensen ontmoet via games/internet en vrienden van mij bv via League ook veel mensen, maar dat zijn echt geen pedo's hoor :+ Tuurlijk je hebt er af en toe wel eens een vage tussen zitten, zoals die van TS, maar het zijn vaak gewoon normale mensen hoor :D

Maar ik denk dat je het goed hebt opgelost hoor TS. Voor in de toekomst duidelijk je grenzen aangeven, tot hier en niet verder, dan weet de ander ook dat het niet okee is om te doen. Hopelijk gedraagt hij zich een beetje normaal en kun jij gewoon je ding weer doen :)

Onderschat het niet,

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 23:16

Via een vaag straatnaam bordje, en de richting bepalen op google maps waardoor je het adres kan vinden... is toch best wel een tikkeltje cre cre hoor :+

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 23:17

Nee dat is wel een heel ander level, moet ik toegeven :')

Raamzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 23:18

Flevolander schreef:
in mijn ogen is het voor iedereen leuk/interessant om van een ander aandacht te krijgen op dit vlak.

Dat is in jouw ogen, want jij bent dus wslk niet a sexueel.

Flevolander schreef:
Of je nu homo, gender, hetro of whatever bent.

Ts is niet homo gender of hetro maar a seksueel.. Dus dat gaat dan niet op. Dat is de hele essentie van de geaardheid

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 23:21

c_alsemgeest schreef:
Via een vaag straatnaam bordje, en de richting bepalen op google maps waardoor je het adres kan vinden... is toch best wel een tikkeltje cre cre hoor :+

Afbeelding

Raamzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 23:22

:D

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 23:25

Gewoon blokkeren met die hap. Geen contact meer mee zoeken. En als je nog eens wat krijgt, vooral niet bedanken maar als je hem wel zou spreken zeggen dat je niks ontvangen hebt en dat je verhuist bent.

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 23:27

Als je 20 bent kan het gerust nog komen.. maar goed, als je er zeker van bent dat je echt alleen het contact hebt behouden omdat je het een leuke aanspraak vindt en je hebt aangegeven geen behoefte te hebben aan zijn “aanzoeken” en hij doet het alsnog is het erg simpel. Blokkeren en klaar..

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 23:34

Ik vind dat je het goed hebt opgelost! Game gerelateerd praten maar meer ook niet, doet T dit wel? Dan zou ik hem asap blokkeren.

Vind het wel enigszins creepy dat hij je adres zo achterhaald heeft :x

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 23:37

Flevolander schreef:
Als je 20 bent kan het gerust nog komen.. maar goed, als je er zeker van bent dat je echt alleen het contact hebt behouden omdat je het een leuke aanspraak vindt en je hebt aangegeven geen behoefte te hebben aan zijn “aanzoeken” en hij doet het alsnog is het erg simpel. Blokkeren en klaar..

Hou eens op voor anderen te bepalen of ze seks willen hebben of niet. TS stelt een oprechte vraag en jij verziekt dit topic door zulke rare dingen te stellen. HEEL VEEL mensen hebben totaal geen behoefte aan seks en nooit gehad ook. Als jij dat niet kunt begrijpen moet je je ogen eens leren openen.

TS: Ik snap dat het mede door je autisme moeilijk is om met dit soort situaties om te gaan. Zoals eerder al gezegd gaat deze man ver over je grenzen heen en moet je kordaat optreden tegen hem. Het is heel eng als iemand ongevraagd je personal space in komt!

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 23:43

Nou nou. Zo negatief doet Flevolander niet hoor. Volgens mij staat er niks geen oordeel in en bepaalt ze ook niets voor ts.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 23:47

Ik ben niet aseksueel... maar ik zou het ook echt niet willen en bij mij zouden ook alarmbellen af gaan... ook al woont hij aan de andere kant van de wereld :+

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 23:49

Volgens mij bedoelt Flevolander het goed, laten we het ook even gezellig houden :j

TS: heel goed gedaan, daar mag je trots op zijn! Hopelijk is het voor hem nu ook duidelijk dat je meent dat je het niet prettig vindt. Bij zo'n acties zou ik me ook echt niet prettig voelen.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 23:57

khirshanta schreef:
Volgens mij bedoelt Flevolander het goed, laten we het ook even gezellig houden :j

*gooit met goede bedoelingen een kuiken van flat af zodat het kan leren vliegen*

Intent staat nog steeds niet gelijk aan impact. Wat je intenties zijn doet er helemaal niet toe eigenlijk, wat Flevolander zegt is in mijn ogen gewoon ronduit onbeschoft, ook al 'heeft ze goede bedoelingen'.