Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dorus schreef:TS zegt “ik spreek haar bij de Mac”. Daar maak ik uit op dat het gesprek niet bij het bedrijf zelf is, maar in een voor beide partijen makkelijk bereikbare horeca gelegenheid. In dit geval toevallig de Mac, maar het had net zo goed een hotel vlakbij de snelweg kunnen zijn.
Iselda schreef:Dorus schreef:TS zegt “ik spreek haar bij de Mac”. Daar maak ik uit op dat het gesprek niet bij het bedrijf zelf is, maar in een voor beide partijen makkelijk bereikbare horeca gelegenheid. In dit geval toevallig de Mac, maar het had net zo goed een hotel vlakbij de snelweg kunnen zijn.
Dat is overigens ook hoe ik het opvatte, maar al zou het wel om een baan bij de Mac gaan, dan nog..
Ik vind het altijd jammer dat er zo denigrerend wordt gedaan over de Mac (zoals maar weer blijkt over de Mac), ik werk er anders al weer een tijdje met veel plezier
: het woord is sowieso niet ‚zo ie zo‘ 
marleen_usar schreef:Het gesprek duurt een uur ongeveer, ik ga zeker want zo ben ik wel. Ik dacht alleen stel het gaat echt niet en je zegt af omdat je ziek bent hoe zou ze daar dan tegen aan kijken?