Je bent de eerste die ik tegen kom met dit zelfde probleem
Ik gruwel sowieso van papier. Maar als ik natte handen gehad heb dan is het nog 10x zo erg
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
ja ik heb al Lenzen/bril
Juut schreef:Teruglopen naar auto om te checken of ik deze wel echt op slot had gedaan, wanneer ik parkeer in de stad...
Flits__ schreef:Ik ben die persoon die wcrollen omdraait als ze voor mij niet goed hangen (losse deel mag niet tegen de muur).
mensen vinden dat altijd heel vreemd maar ik krijg dan echt verschrikkelijke jeuk.snuffie123 schreef:Kiekeboefje schreef:Tegen mijn cavia’s praten alsof het babys zijn![]()
Al het bestek netjes neerleggen in de bestekla van de wasmachine. Iedereen moet er altijd om lachen, ben daar echt een beetje een autist in!
Die moet je me toch uitleggen, de bestekla van de wasmachine?
Deze heeft zo’n bestekla bovenin.
snuffie123 schreef:Gimme_Joy schreef:Maar... het is hetzelfde alleen de ene uitvoering heeft een la bovenin en de ander een bestekbak... het woord vaatwasser en afwasmachine betekenen hetzelfde
Ik bedoelde ook dat ik her woord afwasmachine niet kende... na googelen erachter gekomen dat dat dus een vaatwasser is
. Want dat heet natuurlijk Microgolf... duh...
Gimme_Joy schreef:Ik maak altijd gezichtjes in de nieuwe pot pindakaas/choco pasta. Als iemand die pot aanbreekt voordat ik er een gezichtje in kan maken word ik boos
Altijd dezelfde smiley: =)

Hij is altijd boos dat ik niet zo veel moet bestellen als ik het toch niet op krijg, maar dat is het helemaal niet