Best eens even afchecken met de buren als ze ook WiFi problemen hebben.
Dan weet je ook al iets meer
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Divers schreef:Ik heb er verder de ballen verstand van hoor hahaha, maar ik woon in een soort gedeeld gebouw waar alle internet binnenkomt via 1 kastje (iedereen heeft dezelfde provider). En dan heb ik zelf zo'n kastje met antennestokjes en blauwe lampjes op mijn tafeltje staan.
Divers schreef:Ik heb idd 2.4 en 5, en hij staat op kanaal 11
Wat bedoel je met draadloos? Er zit een stekker in voor de stroom (duh) en allemaal van die kabeltjes die je moet indrukken om eruit te halen. Met zo'n plastic eindje.
Voor een nieuwe router leg ik klauwen met geld neer, ze kennen waar ik woon geen customer happinessMaar ik ga het overwegen!
_Lorette_ schreef:Het is een soort van knipperlichtverbinding, waarbij hij het ene moment wel verbinding heeft met een sterk signaal, maar er geen internet is, en het andere moment is er helemaal geen verbinding.
We hebben hierdoor geen internet, geen tv en geen telefoon. We hebben al een ander modem geprobeerd, dat gaf geen verbetering. De provider heeft geen monteur in onze regio, het afsprakensysteem werkt niet en ze kunnen geen enkele belofte doen over wanneer er iemand uit een andere regio kan komen. Om gek van te worden, zeker nu er van alles geregeld moet worden (zorg en uitvaart). We zijn al door onze mobiele bundels heen. Het is dat ik nu op kantoor ben en hier internet heb, maar ik word geacht om ook nog een beetje te werken i.p.v. privé zaken regelen...

Divers schreef:Dit is Chinees voor me, Chroiix
Chanica, ik kan de vloer hier niet opentrekken helaas.
Helaas geen Praxis of Gamma in het midden-Oosten.
vandaar gok Egypte