- Home: Rare balans tekst / foto. Foto's lijken in een quote te staan?
- Menu: Zet Land, stallen, etc allemaal onder accomodatie. AVG in die linkerbalk of footer
- Foto album laadt zo traag dat mijn computer ervan vast liep, en ik zit op een best goede Mac
Hoeveel MB zijn de foto's?- Haal de foto's weg bij contacten en prijzen
- Ik zie liever 1 paragraafje tekst en dan eronder een aantal foto's, ipv verplicht door alle foto's heen moeten scrollen om de tekst te kunnen lezen (wat vaak 1 regel is)
- Vind over het algemeen de foto's veel te groot, ook qua formaat. Zet er desnoods 4 in een soort grid-je. Maar het grote beeld is storend. Gebruik misschien 1 groot beeld als welkomstpagina, en dan door klikken naar de rest van de website. De kwaliteit van de foto's zijn ook niet zo dat ik denk ja, die wil ik vól op mijn beeldscherm

Al met al: Ik zou de website vrij snel links laten liggen en wellicht een keer langs gaan.
En inderdaad, je logo lijkt echt teveel op dat van Ruitergilde. Waar heb je deze vandaan?
Er zijn websites dat je voor eigen gekozen bedrag een opdracht kan plaatsen, waar meerdere designers op kunnen reageren en jij kiest uit het resultaat. Dan heb je het logo meteen transparant.
Succes!

Pas als je na die foto nog de moeite neemt om door te lezen, zie je dat het niet gaat om paddockpaarden die zo'n matige buitenruimte hebben dat ze maar wat graag weer op stal willen, maar dat er blijkbaar een super fijne locatie aangeboden wordt met veel weide en buitenruimte voor de paarden, en fijne faciliteiten voor de ruiters. Het zou geweldig zijn als je dat wat duidelijker in beeld zou kunnen brengen zodat de eerste foto die mensen zien, meteen meer aanspreekt