Wat vinden jullie van de nieuwe website van onze pensionstal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 12:55

- Balk aan de linkerkant weg of iig veeeel kleiner (kan me niet voorstellen dat dat niet kan bij welke websitedienst dan ook)
- Home: Rare balans tekst / foto. Foto's lijken in een quote te staan?
- Menu: Zet Land, stallen, etc allemaal onder accomodatie. AVG in die linkerbalk of footer
- Foto album laadt zo traag dat mijn computer ervan vast liep, en ik zit op een best goede Mac :') Hoeveel MB zijn de foto's?
- Haal de foto's weg bij contacten en prijzen
- Ik zie liever 1 paragraafje tekst en dan eronder een aantal foto's, ipv verplicht door alle foto's heen moeten scrollen om de tekst te kunnen lezen (wat vaak 1 regel is)
- Vind over het algemeen de foto's veel te groot, ook qua formaat. Zet er desnoods 4 in een soort grid-je. Maar het grote beeld is storend. Gebruik misschien 1 groot beeld als welkomstpagina, en dan door klikken naar de rest van de website. De kwaliteit van de foto's zijn ook niet zo dat ik denk ja, die wil ik vól op mijn beeldscherm :+

Al met al: Ik zou de website vrij snel links laten liggen en wellicht een keer langs gaan.

En inderdaad, je logo lijkt echt teveel op dat van Ruitergilde. Waar heb je deze vandaan?
Er zijn websites dat je voor eigen gekozen bedrag een opdracht kan plaatsen, waar meerdere designers op kunnen reageren en jij kiest uit het resultaat. Dan heb je het logo meteen transparant.

Succes!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 12:56

Wat goed dat je dat zelf gemaakt hebt +:)+

Mijn eerste indruk bij het aanklikken van je website:

- erg groot vlak daar links, dat verder geen nut heeft maar wel heel veel ruimte inneemt. Kun je daar de menuknoppen niet in zetten, netjes onder elkaar? Dat ziet er dan ook meteen een stuk overzichtelijker uit want zo bovenin vind ik het vrij rommelig / niet erg uitnodigend om aan te klikken :)

- openen met een welkom waaruit beter het doel van de website blijkt? Als je daar direct in wat grotere letters een welkom zet dat je mensen / eventueel toekomstige klanten een indruk wilt geven van jullie pensionstal dan is dat een stuk duidelijker.

- die eerste foto die je meteen bovenaan op de homepage ziet...dat moet beter kunnen :j
Je ziet een rijtje paarden op zand staan....achter een afrastering met een beetje een houtje-touwtje uitstraling.... daar krijg je nou ook niet direct het Zwitserleven gevoel van zeg maar :P Pas als je na die foto nog de moeite neemt om door te lezen, zie je dat het niet gaat om paddockpaarden die zo'n matige buitenruimte hebben dat ze maar wat graag weer op stal willen, maar dat er blijkbaar een super fijne locatie aangeboden wordt met veel weide en buitenruimte voor de paarden, en fijne faciliteiten voor de ruiters. Het zou geweldig zijn als je dat wat duidelijker in beeld zou kunnen brengen zodat de eerste foto die mensen zien, meteen meer aanspreekt :)

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 12:56

Wanneer kan ik er ééntje brengen ? :D
Voor mij een haast perfecte accommodatie uitgebaat door echte paardenmensen. :j

Echt superknap dat je jullie site zelf gemaakt hebt, ik doe het je niet na :+

Heb 'm bekeken vanaf laptop en alles laadt gewoon snel en goed.

Enige wat ik zou veranderen is bij foto album wat minder foto's van die groepslessen / carroussel. En een dressuurbeest en draverbeest erbij plakken. Of een oudje. Of veulentjes.
Maar da's een detail.

DemDeempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 13:22

Het eerste wat mij ook opviel was de balk links, en die bleef dan ook de hele tijd opvallen terwijl je de focus op de inhoud van je website wil leggen.

- Is het mogelijk dat je de balk links en het keuzemenu omwisselt? De balk smaller en bovenaan, en links een smal keuzemenu met hoofd en sub groepen. Accommodatie met daaronder erf, stallen, rijbakken etc.

- Ook is de ene keer de tekst helemaal van links naar rechts (bij box vrij?) en de volgende keer vult hij maar half de pagina (bij Erf). Volgens mij komt dit door je formaat van foto's.

- De beginfoto is simpel, maar laat niet zien dat je een pensionstal bent. Het zou ook een foto bij iemand in de achtertuin kunnen zijn bij wijze van spreke. Er staat bijvoorbeeld dat jullie veel dingen doen met de hele familie. Een leuke foto met iedereen die betrokken is bij de stal met een paar van jullie eigen paarden zou bijvoorbeeld gelijk uitstralen dat jullie je met een hele groep inzetten voor de stal.

- " Welkom op de website van Stal de Groene Meer! Stal de Groene Meer ligt midden in de driehoek Leiden, Den Haag en Zoetermeer. Goed bereikbaar via de N206 maar toch heel landelijk gelegen. Het bedrijf heeft dan ook 12 ha weiland en 13 paddocks. Jouw paard krijgt door onze paardvriendelijke omgeving en professionele zorg alle tijd en ruimte om paard te kunnen zijn. Maar ook aan de paardeneigenaar is gedacht: Er is een uitgebreide accommodatie om in alle jaargetijden met je paard bezig te kunnen zijn. Op Stal de Groene Meer worden alle takken van paardensport beoefend: western, springen, dressuur, mennen, drafsport, fokken, NH, recreatie e.d. "
Dit verhaal heb je op de openingspagina staan, maar dan mis ik een beetje wat jullie precies doen. Dit zou een opfok kunnen zijn, pensionstal, verkoopstal etc.
Ik zou er gelijk bijzetten wat jullie allemaal aanbieden, want dat is zoveel meer dan een pensionstal als ik de site zo lees, bijvoorbeeld:

Welkom op de website van Stal de Groene Meer! Gesitueerd midden in de driehoek Leiden, Den Haag en Zoetermeer kunt u bij ons terecht voor de beste zorg van uw paard. Naast een pensionstal bieden wij ruimte voor de begeleiding van uw drachtige merrie en de geboorte van het veulen, wij bieden een plek voor opfok van jonge paarden tot een plek voor uw paard om van zijn/haar pensioen te genieten. Daarnaast is het bij ons ook mogelijk om uw hengst te stallen of uw revaliderende paard een plek te geven om op te knappen. Kortom, wij bieden een plek voor alle paardenliefhebbers en hun paarden in alle soorten en maten.

Dit is een snel in elkaar getypt verhaaltje maar zie het als een elevator pitch, je moet iemand in drie zinnen en met 1 foto kunnen overtuigen waarom jullie de beste keuze zijn.

Top dat je er zoveel tijd in stopt en opzoek gaat naar dingen die je kunt verbeteren, gaat helemaal goedkomen zo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 13:39

Over de opzet van de site en het logo zijn volgens mij al super dingen gezegd die makkelijk aan te passen zijn. Ik struikel ook meer over de inhoud zoals sommige anderen, want de foto's doen erg rommelig/gedateerd aan en laten kleine, donkere stalgebouwen en rommelig omheinde paddocks zien. Dat van die paddocks zou voor mij geen afknapper zijn, maar echt aantrekkelijk is het niet. Hoe donker en klein/bedompt de stalgebouwen eruit zien wel, want als stallen zo donker zijn dan is er over het algemeen ook geen vrije luchtstroom en dat klinkt niet goed voor de longen. Dus stel dat de stallen in werkelijkheid wel gewoon licht en luchtig zijn, dan zou ik dat ook zo goed mogelijk op de foto weergeven.

edit: ik lees nu het kopje 'Box vrij?', en volgens mij klopt die tekst nog niet helemaal. Ik zie bijvoorbeeld bij stalgebouw De Vaarsloot staan: 'De Vaarsloot: Buitenboxen 2,5x3. Een rij van 4 paarden naast elkaar. In de vaarsloot kunnen ook wat kleinere paarden met hun hoofd over de boxdeur.'
Dat moet toch 'ponys' zijn in plaats van paarden? Het lijkt me sterk dat je als stalhouder een paard van 158 cm hoog in een box van 2,5 bij 3 laat plaatsen, zeker als hij daar 's winters maar 4 uur per dag uit komt.
Ik tel maar een paar boxen die een normale paardenafmeting van 3,5 bij 3,5 hebben, de rest zit daar allemaal (ver) onder, dus ik zou in je advertentie ook duidelijk aangeven dat alle kleinere boxen alleen voor ponyformaat geschikt zijn, dat voorkomt weer teleurstelling als ik bij jullie op het erf kom voor een rondleiding en jullie dan vertel dat ik mijn paard van 1,65 in dat boxje van 3 x 2,70 wil duwen.

Het laatste wat ik nog kan bedenken is dat in het foldertje nu netjes aangegeven staat dat ze 's winters maar 4 uur per dag uit hun box komen, maar dat er ontbreekt hoe lang het winterseizoen volgens jullie duurt, en of ze dan echt die hele periode maar 4 uur per dag buiten komen, of dat dat alleen is als de weilanden in die periode echt niet begaanbaar zijn?

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 14:33

De site doet het op mijn Android telefoon prima.

Ik vind antwoord op de vragen die ik zou hebben, op 1 na.
Wordt er in de paddocks in de winter ook hooi gevoerd?

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-19 22:53

Wow wat een hoop tips weer! Moet ze even allemaal doorlezen en laten bezinken!

Overigens heb ik expres niet overal mega ' strakke ' foto's geplaatst omdat er gewoon trailers enzo staan, die kan ik natuurlijk weghalen op de foto maar dat lijkt me zo'n teleurstelling als je dan komt kijken haha :') . Het blijft een boerensfeer. Zouden jullie je niet bedonderd voelen als je dan aankomt en het geen stal is met ' gouden bollen ' aan de stallen?

Dat van de strotouwtjes vind ik dan wel weer zonde dat dat blijft hangen, want wij repareren alles echt enorm serieus. Het lint word altijd vernieuwd en we zijn juist erg sterk in alles onderhouden.

Goed dus om te horen hoe zo'n foto dan overkomt :o

Met de menu's ga ik aan de gang, voor zover ik zag kon ik geen submenu veranderen en niks aan die groene balk doen qua grootte, dus ik hoop dat ik dat met wat meer uitzoekwerk wel kan :) !

Foto's ga ik mee aan de slag, super bedankt voor de tips en het zeggen hoe het overkomt!

@Demdeempel, dat is me echt nog nooit opgevallen, dat we gewoon niet eens zeggen wat we doen op de 1e pagina :') ! Ik ga je stuk zeker gebruiken, bedankt voor het typen van dat stuk!

Over de boxen:

Bedompt of slechte luchtstromen zijn het niet, we zijn vroeger ( 30 jaar geleden) met kleinere maten boxen begonnen maar hebben altijd al veel energie gestoken in hoe gezond onze stallen waren qua ventilatie.

Maarja, krijg dat maar eens op de foto? Misschien moet ik daarvan gewoon bepaalde dingen niet laten zien, omdat dat in het echt een stuk beter toont dan op de foto?

Verder laat ik expres de discussie over boxmaten of ' maar 4 uur buiten' even links liggen :) .

Anoniem

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe website van onze pensionstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 23:15

Snap ik.
Op zich ook gewoon eerlijk dat jullie er gewoon bij zetten dat ze 's winters 4 uur per dag uit de stal komen, er zijn genoeg anderen die dat vaag houden en waarbij je dan zelf het aantal boxen moet delen door het aantal paddocks om tot die conclusie te komen. Ik zou er alleen voor de volledigheid ook bij zetten hoeveel maanden per jaar dat is, omdat het weideseizoen per stal enorm varieert. Sommigen sluiten de weilanden op zandgrond van begin oktober tot eind maart voor het behoud van de grasmat terwijl anderen op kleigrond de wei alleen in december/januari sluiten als het echt te nat is. Die vraag zul je sowieso van elke geinteresseerde krijgen, dus die kun je ook meteen op je site beantwoorden.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 23:27

Ik heb alleen de homepage bekeken op mijn iPhone en niet doorgeklikt in het menu.

De pagina en de foto's laden bij mij snel.

Er is maar 1 stukje tekst waar ik over val: "mooiste plekje van de randstad".
Dat komt op mij heel aanmatigend over (ok, ik heb daar vrij lange tenen in). Ik zou dat niet zo als feit verwoorden. Maar of als mening (wij vinden dit het mooiste plekje) of meer algemeen (op dit mooie plekje).

En verder alleen maar lof voor je noeste arbeid +:)+ .

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 08:45

Ruitje: daarom, het klinkt alsof jullie er goed je best voor doen, en die foto met overal schrikdraadjes die hier en daar nog aan elkaar geknoopt zijn, en die malle stok met strotouwtjes ervoor, en paarden die heel graag van dat stukje zand af lijken te willen.... dat is gewoon zonde om nou precies daar de focus op te leggen. Iedere stal heeft wel minimaal zo'n stukje en als het geheel in het echt goed verzorgd is dan val je daar niet over, maar nu geeft het zo'n rommelige indruk.

Gouden bollen op de stallen is weer het andere uiterste natuurlijk :P

Foto's van de stallen kunnen ook al minder donker tonen door die gewoon nog eens opnieuw te maken met de zon er vol op, en met een goede flits op je camera :)

Als ik jou was en het lukt, zou ik gaan voor een eerste foto waarop zo veel mogelijk in 1 keer gezien kan worden. Hebben jullie nooit een luchtfoto aangeboden gekregen? Dat is altijd heel gaaf zodat je in 1 keer wat overzicht hebt en in jullie geval dan veel wei ziet, bak, erf, stallen, en wellicht ook die drafbaan want dat is sowieso iets aparts :)

Als je zoiets niet hebt dan zou ik zelf kijken of het lukt om een mooi landelijk stuk wei op de foto te krijgen met nog net een puntje zand (bak / paddock) ook zodat mensen zien dat je verschillende opties hebt.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-19 08:49

Dat is een goed idee want die hebben we gewoon! En met een luchtfoto is dat in 1 keer duidelijk ja! Goede tip!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 09:09

Op mobiel vind ik het juist wel mooi kijken. Ik stoorde me alleen aan de aanhalingstekens bij de fotos.

Verder vind ik dat de site heel erg uitdraagt wie jullie zijn en hoe jullie in hey bedrijf staan.
Mijn man en ik hebben het nog vaak over hoe we de (korte) tijd bij de groene meer missen :D die "boeren"sfeer gecombineerd met de moderne faciluteiten maakte het echt een fijne plek en ik vind dat dat met deze website duidelijker te zien is!

danielle_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 09:52

Ik zou de bovenste balk vastzetten, zodat je niet steeds helemaal naar boven hoeft te scrollen als je een ander onderwerp wil aanklikken.

En let ook op spel- en typefoutjes. Op de contact pagina heb je het adres met kleine letters geschreven, er staan spaties na een 'haakje openen' en voor een 'haakje sluiten', galopperen (zie pagina buitenrijden) is met dubbel p ed. Haal je tekst even door de spellingscontrole in Word, dan los je dat zo op.

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 11:13

Ik zag hem al voorbij komen op Facebook. Erg mooie site maar ik denk ook niet dat ik objectief ben in deze omdat ik er zelf heb gestaan en het een hele fijne stal is die ondanks dat het zo groot is erg gezellig is. Dus ik zeg goed gedaan ik doe het je niet na. *\o/*

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 11:23

Ik vind het jammer dat je dan onder bv het kopje loopstallen random 2 rijfoto's hebt neergezet. Zet er dan foto's van de loopstallen bij, zodat mensen daar een beeld bij hebben.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 12:12

Ook ik ben niet geheel objectief, maar vind de site een enorme verbetering van de vorige site. Het is overzichtelijker (en wat gaaf dat jullie aan loopstallen gaan beginnen!).

Eigenlijk is het meeste al gezegd. Wat het lastig maakt is dat de verlichtig van jullie stallen heel lastig te fotograferen is. Want ja de stallen zijn zowel goed verlicht als goed geventileerd. Ik zou proberen om in de vroege ochtend of in de avond de foto’s te maken. Dan heb je naar mijn idee het beste licht. Tevens zou ik ook meer een overzichtsfoto van de paddocks maken, nu zie ik eigenlijk alleen maar paarden aan de rand vd paddocks, of kleine stukjes paddock, maar zie ik niet hoe groot ze zijn en dat ze goed droog zijn, en niet knetternat. Eventueel is een filmpje hiervan een idee? Hoe haalbaar dat is weet ik niet, maar een filmpje waarbij het hele terrein in vogelvlucht voorbij komt (doorgespoeld als je op minder interessante stukjes van het terrein komt) is misschien wel heel interessant.

Ik mis ook nog een stukje over de overige faciliteiten, of ik moet dat gemist hebben :+ de twee kantines, de wasplaats, smitsplaats, voerhok etc. Tevens het feit dat er ruime zadelkasten zijn, en dat er een mogelijkheid is tot plaatsen van een trailer/menwagen.

Zet inderdaad het menu vast, of maak een ‘snel naar boven’ balk als je begrijpt wat ik bedoel. Scheelt scrollen. Ook denk ik dat je de prijslijst beter niet als foto, maar echt in de tekst verwerken kan doen. Komt imo net wat mooier over. En gebruik de luchtfoto!

Over een eerdere opmerking: je kan veel zeggen, maar imo blijft het echt het mooiste, meest uitgebreide (voor zowel paard als mens) plekje van de randstad, dus dat zou ik zeker blijven gebruiken :j

Edit: ik heb niks gezegd over de kantine, smidsplaats, etc. Dat staat onder het kopje erf :+
Laatst bijgewerkt door Celiien op 22-02-19 12:25, in het totaal 2 keer bewerkt

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 12:16

Onder het kopje accommodatie staat:
Je kunt hier dus ook rustig wandelen en in de berm grazen met je paard..

Nou ken ik jullie klanten niet, maar ik graas zelf niet in een berm :')

Ik zou er van maken .. en je paard in de berm laten grazen. Zoiets.

Bij land staat: de weiden zijn begrenst.. dit moet natuurlijk begrensd zijn.

Ze staan dan 7 dagen in de week van 9 tot 17.00 buiten.
Hier zou ik van de 7 gewoon zeven maken en dan van 9.00 tot 17.00.
Dat staat netter.

De landwerkzaamheden; zoals onkruidbestrijding,bemesten,rollen, slepen, bloten, greppelen, sloten, enz. voeren we zelf uit

Na een komma hoort een spatie. Er missen er wat hierboven en ook op de rest van de site moeten soms spaties na punten of komma's.

Wat je hier wel vind?
Hier hoort een t achter vind. (Onder kopje stallen)

..scherpe of uitstekende delen en met oog voor goede..
Na delen zou ik een nieuwe zin beginnen. We hebben oog voor... of Ook hebben we oog voor..

De biks en granemix hebben een gegarandeerde samenstelling..

GraneNmix.

Loopstal
Op dit moment hebben we meerdere uitloopstallen met klein voortuintje ( ter grote van een box aan een box...

Dit moet zijn ter grootte.

Buitenrijden
Ook als je van buitenrijden houd, zit je bij Stal de Groene Meer goed.

Houd moet hier houdT zijn.

Dit mooie recratie/ wateropslag gebied komt te liggen tussen het Wilsveen en de Leidschendamseweg.

RecrEatie.

Vlietlanden zijn grote lange ruiterpaden te vinden, waar je kunt galoperen, genieten van de natuur of zelfs in het water kan gaan!

GalopPeren.

Sorry, ik ben een juf! Dit zijn de wat grotere fouten die ik zo zie. Een paar zinnen lopen verder niet helemaal lekker.
Op de mobiel vind ik het een prettige site om te bekijken.

Verder bij avg krijg ik dit te zien:

Afbeelding

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-19 13:39

Jorex schreef:
Ik vind het jammer dat je dan onder bv het kopje loopstallen random 2 rijfoto's hebt neergezet. Zet er dan foto's van de loopstallen bij, zodat mensen daar een beeld bij hebben.

Dat komt omdat we nu bezig zijn met het slopen van de schuur waar de loopstal gebouwd gaat worden.

Er is dus nog niks :D

Verder echt super leuke reacties, ook van alle oud klanten, leuk om te lezen dat jullie nog steeds zo positief over ons denken :) .

Verder ben ik echt blij met alles, tot de tips over de fotos als de spellingsfouten.

Ik ben geen juf en geen fotograaf dus een beetje van alle talenten op Bokt pikken is dan wel zo prettig :D !

BigBen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 14:50

Oprecht veel respect voor al het werk dat je hebt verzet, maar de site is waardeloos.
Het ziet er amateuristisch en rommelig uit.
Dat heeft natuurlijk ook zijn charmes, maar nieuwe klanten werven wordt moeilijk.

Sites ontwikkelen is een vak.
Je kunt beter 500 tot 1000 euro uitgeven aan een (semi-)pro, en met een goede site starten.
Bekijk het als een investering.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 14:58

@BigBen,wat een onzin!

mensen gaan bij het zoeken van een nieuwe stal af op foto's,wat ze lezen,.... en daarna gaan ze gewoon kijken.
volgens mij gaat niemand ooit ergens een stal reserveren zonder ter plekke te zijn geweest.

dus dat je geen site zelf kan maken is onzin.

tuurlijk ziet deze er nu niet mega professioneel uit,maar hoeft dat dan?
alles staat erin wat er hoort te staan en het draait om paarden,niet om online verkopen ofzo.

mij stoort het meest de enorme balk links.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 15:03

BigBen schreef:
Oprecht veel respect voor al het werk dat je hebt verzet, maar de site is waardeloos.
Het ziet er amateuristisch en rommelig uit.
Dat heeft natuurlijk ook zijn charmes, maar nieuwe klanten werven wordt moeilijk.

Sites ontwikkelen is een vak.
Je kunt beter 500 tot 1000 euro uitgeven aan een (semi-)pro, en met een goede site starten.
Bekijk het als een investering.

Allereerst vind ik je behoorlijk bot :o

Ik denk dat je moet kijken wat je nodig hebt als pensionstal. Groene meer biedt opties die vrij schaars zijn in de randstad dus je wil vooral die opties duidelijk in beeld hebben. Daarnaast een beeld geven van wie je bent en wat je doet.
Ik vind dat een ander doel dan een grootschalig bedrijf dat landelijk klanten moet werven of professioneel met bedrijven in zee moet gaan. ls potentiele klant zou deze website mij bieden wat ik zoek in mijn zoektocht, los van dat de site niet perfect en professioneel is.
Als klant zou ik wel gaan lopen van een slecht leesbare site of bijvoorbeeld foutmeldingen, dat soort dingen. Op de mobiele pagina kom ik dat iig niet tegen.

Zelf zie ik ook altijd graag prijzen op de site zodat ik een goede vergelijking kan maken vooraf, maar ik begrijp dat niet iedereen dat doet omdat je liever eerst mensen naar je toe trekt.

Mystic_Dawn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 15:14

Ik vind de site er goed uit zien! De groene balk is niet nodig en zou kleiner kunnen, maar vind hem niet mega storend.
Wel zou je wat meer van die balk gebruik kunnen maken. Nu staat er alleen een logo en de link naar Facebook/YouTube, maar je zou er voor kunnen kiezen om daar bijvoorbeeld ook contact- en adresgegevens neer te zetten, om de drempel kleiner te maken om contact op te nemen.
Verder zou ik het persoonlijk ook mooier vinden om onder 'Home' dezelfde lay-out te hebben als onder de andere kopjes van het menu, want nu zijn de foto's veel groter en de tekst breder bij 'Home'.

Maar voor de rest krijg je van de site een goede eerste indruk!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 15:50

Sowieso m'n complimenten hoe positief je met de kritiek omgaat, als je met je pensionklanten maar half zo fijn in de omgang bent, dan mogen ze in hun handjes knijpen +:)+

Kan me dan ook wel voorstellen dat je nu nog zulke positieve ex-klanten hebt :)

BigBen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 17:50

secricible schreef:
Allereerst vind ik je behoorlijk bot :o

Ach wat.
Waar is Ruitje mee geholpen, met zeemzoet gekwebbel, of met reële commentaar ?

Eerste beeld is de site op een 30" scherm, tweede beeld op een Ipad.
Grote groene vlakte links, smal middenstuk met content, blanco vlak rechts.

Afbeelding

Afbeelding

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 18:19

Veel te veel tekst, te weinig kwalitatief goede foto's en de smalle tekstkolom terwijl je rechts zoveel ruimte hebt is storend. Je wilt als een professionele stal overkomen, bezuinig dan niet op dingen als fotografie of het maken van een goede site.