Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarlindeRooz schreef:Siersma schreef:https://goo.gl/images/q2Z3X6
Zoiets mss een idee? Makkelijk erop te maken en kost niet heel veel. Te koop bij de bouwmarkt.
Link doet het niet.
Lynn_Nikita schreef:een slot halen in de bouwmarkt en dat op je koelkast zetten. zal vast wel; iets niet te duurs voor zijn en anders zelf 2 haakjes met een ketting erop monteren met een hangslotje
Astorga schreef:Je moet geen geintjes uithalen met medicijnen. Kan gevaarlijk zijn.
Al is het niet besmettelijk, JoyCiej007.
Ik zou zoveel mogelijk op je eigen kamer bewaren, desnoods met een mini-koelkast.
JoyCiej007 schreef:Astorga schreef:Je moet geen geintjes uithalen met medicijnen. Kan gevaarlijk zijn.
Al is het niet besmettelijk, JoyCiej007.
Ik zou zoveel mogelijk op je eigen kamer bewaren, desnoods met een mini-koelkast.
Nee, maar 't is wel vervelend als jij heel nodig moet, maar de wc is de hele tijd en/of langdurig bezet![]()
En de geur die het met zich meebrengt is ook niet al te lekker natuurlijk
Ibbel schreef:Ik denk dat bewust klooien met (dieren-)eten en/of medicijnen voor de wet wel eens een 'poging tot vergiftiging' zou kunnen zijn. En dat is strafbaar/een misdrijf, en dat kan je dus ook een strafblad opleveren. Dat laatste is niet zo geweldig goed voor je kansen op de arbeidsmarkt. Zou ik dus niet doen.
Zo'n kistslot of een ketting met een hangslot lijkt me een prima oplosssing.

MarlindeRooz schreef:Ibbel schreef:Ik denk dat bewust klooien met (dieren-)eten en/of medicijnen voor de wet wel eens een 'poging tot vergiftiging' zou kunnen zijn. En dat is strafbaar/een misdrijf, en dat kan je dus ook een strafblad opleveren. Dat laatste is niet zo geweldig goed voor je kansen op de arbeidsmarkt. Zou ik dus niet doen.
Zo'n kistslot of een ketting met een hangslot lijkt me een prima oplosssing.
Moet je maar niet stelen.
En ik ga die magneetsloten halen. Heb er 5 nodig helaas...