Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nabster schreef:Een gewone handdoek werkt toch ook prima? Ik heb lang haar en gebruik en gewone handdoek. Blijft prima zitten. Of mis ik de uitvinding van de vorige eeuw?
Nooit onder de knie gekregen. x_Jeanine_x schreef:Nabster schreef:Een gewone handdoek werkt toch ook prima? Ik heb lang haar en gebruik en gewone handdoek. Blijft prima zitten. Of mis ik de uitvinding van de vorige eeuw?
Bij mij blijft zon normale handdoek niet zitten. En kan ik mij niet normaal aankleden.
Met 2x in de week trainen en 1x wedstrijd en thuis nog haren wassen is dit onwijs handig. En ik heb minder pluis haar
Delphi schreef:
tengeltje11 schreef:het puntje van je handdoek vaststeken onder de handdoek die rond je hoofd zit en probleem opgelost!
ik snap ook niet waarom je daar speciale handdoeken voor nodig hebt?je draait je haar in een gewone handdoek,laat die handdoek naar achter vallen en als je het vast wil,steek je het uiteinde van alles onder de handdoek die rond je hoofd zit en je kan er alles mee.
x_Jeanine_x schreef:Nabster schreef:Een gewone handdoek werkt toch ook prima? Ik heb lang haar en gebruik en gewone handdoek. Blijft prima zitten. Of mis ik de uitvinding van de vorige eeuw?
Bij mij blijft zon normale handdoek niet zitten. En kan ik mij niet normaal aankleden.
Met 2x in de week trainen en 1x wedstrijd en thuis nog haren wassen is dit onwijs handig. En ik heb minder pluis haar