Afscheidscadeau pensionhouder

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

smurfje

Re: Afscheidscadeau pensionhouder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 12:33

Ik vind persoonlijk een groepsfoto, schilderij of anders soort hang in de weg spul weer helemaal niks. Je moet er speciaal een plek voor vinden, en zit er ook niet op te wachten dat iemand anders iets kiest wat qua decoratie helemaal niet bij mijn interieur zou passen.

Zo zie je maar weer. Zoveel mensen zoveel meningen

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 13:04

Foto zou kunnen, maar persoonlijk zou ik dan bv eerder een uitzicht fotograferen. Denkend aan bv het uitzicht op de paardjes op de weide of zo. En dan niet perse de nadruk op de Paarden leggen maar echt het totaal plaatje.

Is lastig.
Wat misschien ook leuk is. Je komt privé bv met verjaardagen ook bij hem thuis.
Neem ze (eventueel samen met je andere stalgenoten) mee uiteten

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 13:17

smurfje schreef:
Ik vind persoonlijk een groepsfoto, schilderij of anders soort hang in de weg spul weer helemaal niks. Je moet er speciaal een plek voor vinden, en zit er ook niet op te wachten dat iemand anders iets kiest wat qua decoratie helemaal niet bij mijn interieur zou passen.

Zo zie je maar weer. Zoveel mensen zoveel meningen

Ik kan je bij voorbaat vertellen dat een klok met een foto van jou, je kind of je paard ook niet in mijn interieur past. Is wat mij betreft dus geen enkel verschil met een “normale” foto, behalve dan dat een foto geen tikkend rotgeluid maakt ;)

Ik zou dus wel gaan voor iets dat op kan, een mandje met lekkernijen of zo inderdaad.
“Troep” vinden eigenlijk maar heel weinig mensen leuk, alleen de meeste mensen zijn gewoon te beleefd om dat te zeggen...

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 13:47

Ik heb ooit een fotokalender gemaakt met foto's van alle paarden van stal, schapen en koeien er op. (waren voorheen boer). Dit viel wel in de smaak. Ook een pakket van de landwinkel is leuk om te geven.

(onze staleigenaren waren ook al in de 70 trouwens, nog niet gestopt, maar voor een staldag gegeven)

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 13:51

Uitnodigen voor een etentje? Of een dinnerbon voor een zelf te kiezen restaurant?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 14:01

Een leuke groepsfoto van jullie allemaal met eventueel de paarden erbij. En die dan inlijsten en geven. En dan eventueel met een doos merci en drank. Denk dat hij dat wel kan waarderen.

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 14:12

Waar houdt hij van?
Maw heeft hij favoriet drankje? Rookt ie? Houdt hij van bepaalde worst & Blok kaas? Of fruit?
Eet hij ooit chocola? Chips? Kauwgom? Etcetc
Gewoon gebruiksdingen, die hij lekker vindt in mandje doen, doorzichtig pakpapier erom heen, strikje & fotokaartje van jezelf en/of paard erbij en klaar!
Dan heb je iets waar hij echt blij mee zal zijn, scheelt immers weer geld en het zijn dingen die toch persoonlijk voor hem iets betekenen!

0091

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 14:21

Ik heb ooit een koektrommel gehad toen ik stopte met het uitlaten van die hond. Vind het nog steeds een super leuk cadeau. Niet dagelijks zichtbaar maar bij elk koekje denk ik nog aan de leuke wandelingen.

Edit:

Afbeelding

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 17:13

Of een 'terugblik' geven.
Een koekblik met een foto van jullie met de paarden erop (of andere leuke foto). Lekkere koekjes erin en helemaal leuk.

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-19 18:44

Dat blik is leuk! Idee om ze mee uit eten te nemen is ook leuk al zou ik ze dan eerder hier thuis uitnodigen. Zij hoort slecht dus een restaurant is al snel te rumoerig. Een lucht foto van de stal hebben ze helaas al.

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-19 23:42

Bedankt voor de tips! Het is uiteindelijk een koektrommel met eigen gebakken koekjes er in. En op de deksel staat een foto van de paarden.
Daarnaast een bos bloemen en een kaart.
Morgen is het zo ver dus ben benieuwd wat hij er van vindt!

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 00:03

Met een drone een bovenaanzicht foto laten maken van zijn bedrijf