Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Banyu schreef:Sani schreef:Aan mij heb je niks, ik heb Vodafone (al sinds mijn eerste telefoon 100 jaar geleden toen het nog Ben heette (dacht ik?)..) en geen problemen ermee. Ik combineer het met Ziggo en daardoor heb ik momenteel een belachelijk goedkoop abonnement.
(40 GB, onbeperkt bellen/sms (100 minuten EU)) voor 27,00 (straks 22,00 door Ziggo korting)
Wat voor problemen heb je gehad met Vodafone?
Haf bij mijn vorige stalling heeeel slecht bereik! Misschien ga ik weer terug naar vodafone, als ik ziggo internet neem in mn huisje
.japielover schreef:over het bereik wat slecht is.
heel eerlijk tegenwoordig is dat eigenlijk onzin.
vroeger was het zo dat vodafone niet over het netwerk van kpn mocht en anders om.
tegenwoordig is dit niet meer zo en moeten ze alles voor iedereen openstellen.
google er maar is op.
Air schreef:Hier Simyo(KPN netwerk).
Betaal nu €14 voor 100 minuten/sms en 4000MB. Het makkelijke is dat je iedere maand de bundels kan wijzigen, weet je bijvoorbeeld dat je een maand veel thuis bent en voornamelijk van wifi gebruik maakt kan je hem omlaag zetten, ga je een periode op vakantie dan zet je hem hoger bijv.
_sharona_ schreef:Air schreef:Hier Simyo(KPN netwerk).
Betaal nu €14 voor 100 minuten/sms en 4000MB. Het makkelijke is dat je iedere maand de bundels kan wijzigen, weet je bijvoorbeeld dat je een maand veel thuis bent en voornamelijk van wifi gebruik maakt kan je hem omlaag zetten, ga je een periode op vakantie dan zet je hem hoger bijv.
Ik heb ook simyo. Echt perfect. Ik heb 4000 mb en 600 belminuten voor 9 euro. Waarschijnlijk omdat k er langer bij zit..
Maar ik vind het netwerk fantastisch dus ik wil sowieso bij KPN blijven, of bij een aanbieder op het KPN netwerk. Misschien maar eens kijken voor een overstap naar Simyo.