Ik schrik hier enorm van. Uit het leven weggerukt, afschuwelijk. Heel veel sterkte voor zijn nabestaanden..
Pluttersput
Geplaatst: 01-02-19 07:05
Wauw. Inderdaad, ook hier geen woorden voor. En ook hier kon ik altijd met plezier zijn berichten lezen. Iemand met verstand van zaken, maar altijd vriendelijk.
Toen ik het nieuw kreeg, heb ik eerst vol ongeloof naar mijn scherm zitten staren. Hoewel ik hem nooit IRL heb ontmoet, vond ik hem op forums en fb groepen altijd zeer behulpzaam met goede tips en een hele aardige man. Ik ga zijn humor, zijn behulpzaamheid, zijn verhalen en persoonlijkheid missen.
Sterkte voor iedereen die deze fantastische man gekend heeft.
Hannanas
Geplaatst: 01-02-19 07:16
heftig. Hoe een leven in een klap over kan zijn. Wie kent papagroom nou niet op Bokt, je was één van de stamgasten. Heel veel sterkte aan allen die geraakt zijn door het wegvallen van ppg en aan zijn naasten.
Jaan81
Geplaatst: 01-02-19 07:19
Dik heb Peter een keer ontmoet en toen een tijd lang zitten praten met hem. Wat een fijne man! Daarna pas kwam ik erachter dat hij papagroom was hier op bokt en ook hier een heel fijn persoon. Ontzettend veel sterkte voor iedereen die hem liefheeft
Ook hier kwam het nieuws binnen als een bom, vol ongeloof stuurde ik een gemeenschappelijke vriendin een pb. Dit is toch niet waar? Helaas het was wel waar.
Peter rust zacht . Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
We zullen je vriendelijkheid en humor gaan missen in de topics.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 01-02-19 08:01
ik ben nog steeds geschokt. Zo n vreemd ongeluk op een rechte weg. met dit afschuwelijke gevolg. ik zag het je komt wat tegen topic omhoog komen en dacht ha wat heeft PPG nu weer gezien. Maar nee niks leuks maar dit vreselijke bericht. Nooit meer een luchtige noot, waardevolle kennis over veel. Nooit meer updates over de vlinder poppen. Nooit meer even een antwoord hoe te handelen bij een gevonden vlinderpop op een onhandige plaats.
Gewoon bah.
Sterkte aan ieder die hem lief had.
Anoniem
Geplaatst: 01-02-19 08:05
Verdekke toch. Dit komt binnen. Vond hem altijd heerlijk rechtuit, las graag zijn visie op de zaken en altijd een vrolijke noot.
Heel veel sterkte voor familie, vrienden en nabestaanden
Hilli
Geplaatst: 01-02-19 08:08
Ik wist niet dat Peter PPG was, maar moest toevallig van de week nog aan 'm denken vanwege z'n humor, z'n Bokt-topics en dat ik 'm al even niet tegen was gekomen op Bokt.
Sterkte met het verlies voor zijn familie en vrienden.
Van de week was het ongeloof zo groot toen we dit lazen op een ander medium. Hij stond zo voor de basis sporter en sponsorde ons met de mendurance wedstrijden met de producten van Equi Protecta. Toen ik hem voor het eerst sprak in de winkel was hij zo enthousiast en vriendelijk, we vonden het zo bijzonder dat hij ons hielp. Heel veel sterkte voor zijn familie, vrouw en kinderen, het is een enorm gat wat hij slaat.
primera
Geplaatst: 01-02-19 08:42
Wat een vreselijk nieuws. Geen woorden voor hoe oneerlijk het is. Heel veel sterkte voor de nabestaanden.