Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lieveli schreef:Het is hele goede namaak. Make up zelfde verhaal.
kwita schreef:lieveli schreef:Het is hele goede namaak. Make up zelfde verhaal.
dat zou zomaar eens goed kunnen, maar als je geen hoog inkomen hebt dan is het wel fijn dat het a exact op lijkt en b goed materiaal is.
overgens vind ik de opmerking ik doe met mijn duurzame kleding 7 jaar leuk, dat doe ik met kleding van de H&m en zeeman ook. Desondanks dragen we ook wollentruien van onze eigen schapen die dan toch ook lang meegaan maar door een niet oplettende man zomaar ineens aan hun einde kunnen komen...dus dat is ook geen langer gebruiksduurzaamheid-garantie!

Zeeman schijnt trouwens wel duurzaam te produceren. Tenminste, dat claimen ze zelf. Nog niet echt uitgezocht hoe ze dat dan doen en of het werkelijk zo is. MightyMike schreef:Ik koop er niet. De kinderen hebben er wel eens een speelgoedje besteld. Duurt enorm lang voor het hier is, sommige artikelen zijn nooit aangekomen. Ik mag als hobby erg graag stempelen, nu kun je werkelijk alles namaak bij Ali bestellen. Wat dan bij een merknaam 25 euro kost, koop je nagemaakt bij Ali voor 1 of 2 euro. Klinkt leuk voor de portemonnee, maar is natuurlijk super frustrerend voor de bedrijven die hun artikelen gewoon gekopieerd bij Ali zien verschijnen. Kleinere bedrijven zijn al failliet gegaan door deze concurrentie en ook grote bedrijven (waar ik voor gewerkt heb) kampen hier erg mee.. Ben bang dat er veel meer bedrijven aan kapot zullen gaan, heel jammer..
Azmay schreef:Ik heb 2 keer iets voor mezelf besteld en beide keren viel het toch flink tegen eigenlijk..
Wil het eigenlijk ook niet meer nadat ik wat tv programmas heb gezien over de manier waarop die zooi gemaakt word