Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
1 voor de vloer en een kleinere voor de badkamer en andere kleine dingen. Beide van Karcher. Ideaal! Alles wordt mooi schoon
Moet ook wel met 2 honden.... J0anieke schreef:Ladybird schreef:Maar hebben jullie een handstomer of eentje voor op de vloer, want ik zie me nog niet badkamerwandtegels schoonmaken met zon dik apparaat
Je hebt varianten van black & Decker waar een 'handstomer' bij zit. Zie foto.
[ [url=m/ylykUA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb er nu eentje sinds ongeveer 2 maand en tot nu toe heb ik m nog elke week gebruikt! Ik heb wel een (extreem) klein appartement, dus ben er ook zo klaar mee... Heb daarentegen voor de kleine oppervlakte twee volle reservoirs nodig. Kan me voorstellen dat bij een groot huis het constants bijvullen wel vervelend is. Voorheen deed ik alleen dweilen als de vloer echt vies was (ongeveer 1x in t half jaar), voor mij is dit wel echt een uitkomst..
Ik wilde ook nog een kruimeldief en niet teveel geld uitgeven, dus had deze set gehaald. Een vriendin heeft nog een goedkopere versie (zonder kruimeldief) en die kan niet uit zichzelf rechtop blijven staan, dat vind ik van deze achteraf wel echt heel erg fijn.
https://www.bol.com/nl/p/black-decker-f ... 097882327/
Maureen_M schreef:DeMolenhoek schreef:Die van Black en Decker, zuigt die ook het vuile water mee op?
Nee hij stoomt alleen en het vuil blijf vervolgens aan de microfiber doek zitten. Je moet dus van te voren wel even stofzuigen
Achterom schreef:Hier staat hij ook te verstoffen. Heb hem destijds gekocht om ons nieuwe huis goed mee schoon te maken, maar dat trok hij niet. Gewoon dweilen gaat sneller.
Ook geprobeerd voor het reinigen van de bank nadat de kat er op had geplast, geen succes. Ramen wassen is echt onhandig, dus ik denk dat hij binnenkort naar de kringloop gaat. Grootste miskoop van de afgelopen 5 jaar.
DeMolenhoek schreef:Ik kan alleen echt niet dweilen. Nat dweilen, droog dweilen, met een zwabber, noem maar op, het blijft smerig. Mijn vriend lukt het wel, dus het ligt echt aan mij...
Als mijn man de stoep veegt, ziet het er veel strakker uit. Riddershow schreef:Ik heb ook de Vileda en ben er zeer tevreden mee.
StillAngel schreef:Riddershow schreef:Ik heb ook de Vileda en ben er zeer tevreden mee.
Ik ook! Ik vind het een fijn apparaat en mijn vloer "voelt" veel gladder en schoner.
Ik dweil altijd veelste nat (iets met te lui zijn om steeds te verversen) en hiervoor hoef ik maar 1x even de stekker in een ander stopcontact te doen ipv steeds bukken.
Helaas geen schoonmaakmiddel, daar hou ik wel van als het weer fris ruikt in huis.
Het is ook handig als de konijntjes perongeluk ergens een plasje hebben gedaan in huis. Zelfs op de bank was dat gebeurd en met de stoomreiniger was de vlek helemaal weg en je ruikt ook niks meer. Top.