Momenteel vrijgezel naar een relatie van 7,5jaar en 1 jaar getrouwd.
Maar kan echt genieten van deze verhalen hopelijk vind ik ook nog de ware
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

assie schreef:Ok ok, het bestaat dus wel. Wat vreselijk romantisch.
Enne... blijkbaar ook steeds wederzijds. Gelukkig maar.
Nogal sucky als jij helemaal head over heels gaat en de ander denkt "nèh, ik dacht het niet. Dank je de koekoek"![]()
![]()
KimD schreef:Wij leerden ons enigzins dronken kennen, en dat was ook liefde op het eerste gezicht.
Toen we besloten een keer nuchter af te spreken bleek hetzelfde gevoel.Inmiddels bijna 10 jaar verder.

TinkerTreas schreef:assie schreef:Ok ok, het bestaat dus wel. Wat vreselijk romantisch.
Enne... blijkbaar ook steeds wederzijds. Gelukkig maar.
Nogal sucky als jij helemaal head over heels gaat en de ander denkt "nèh, ik dacht het niet. Dank je de koekoek"![]()
![]()
Dat heb ik dus![]()
Vorig jaar iemand ontmoet waar ik direct helemaal hotel de botel van was (en dat heb ik niet zo snel).
Het klikte ook leuk (dacht ik), dus al mijn moed bijeen geraapt en hem mee uit gevraagd.
En hij zei nee![]()
Niet echt een duidelijke reden gekregen, maar ik heb wel een vermoeden (hij is streng gelovig en ik niet). Maar sindsdien is het dus vrij ongemakkelijk tussen ons. En het lukt me niet om hem uit mn hoofd te zetten. Zeker als ik hem onverwacht tegen kom functioneer ik even niet meer![]()
En dat gebeurt nog wel eens, want we wonen redelijk bij elkaar in de buurt.
Eigenlijk klinkt het ook wel een beetje triest, en dat is ook wel zo haha. Maar ik kan hem niet uit mn hoofd zetten helaas.
Binnenkort ga ik verhuizen en dan zal ik hem waarschijnlijk veel minder zien. Hopelijk kan ik hem dan beter uit mijn hoofd zetten
Citaat:Zeker als ik hem onverwacht tegen kom functioneer ik even niet meer![]()
.
. Ik kan een hele lang post schrijven over alles wat ik zo geweldig vind maar zal jullie niet verder vervelen.
Dus ja het kan.