Via een rebuy winkel, helemaal nieuw incl 2 jaar garantie.
En scheelde me mooi ff geld
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nielojram schreef:Ik heb sinds een paar dagen een XS. Nu ben ik een apple-slet, dus ik vind alles mooi. Heb mijn 3tje nog steeds.
Maar.. ik vind de batterij erbarmelijk slecht.. Heb nog nooit een nieuwe iPhone gehad die ik twee keer per dag op moest laden ' in den beginne' ...
En nee, het is niet mijn bijbeltje, hij is niet vergroeid aan mijn hand.

E_J schreef:Worden er eigenlijk gewoon oordopjes bij geleverd zoals altijd bij de oudere modellen, vraag ik me af?
Of moet je die los erbij gaan kopen? Want ik begrijp dat de Xs dus voor oordopjes hetzelfde soort kabeltje nodig heeft als de oplaadkabel, toch?
Sanet schreef:Na 4 jaar en 2 batterijen in mijn 6 ben ik juist heel gelukkig met mijn Xs batterij.
Als hij niet vergroeid is met je hand en je hem niet te koud hebt liggen (hele dagen buiten en niet in een binnenbak) dan zou de batterij gewoon de hele dag mee moeten gaan hoor. Dan klopt er iets niet.
Ik heb wel problemen met bellen. Mensen verstaan mij erg slecht als ik hem gewoon aan mijn oor heb. Op speaker gaat prima.
xx_Irisje schreef:Francieen schreef:Hooi! Ik heb de iPhone x met het laagste geheugen. Ik koop gwn 50 gb extra geheugen voor 1 euro per maand, vond dat toch fijner dan een paar 100 euro extra voor extra geheugen. Batterij is ook heeel fijn
Via iCloud?
).. De vingerafdruk deed het alleen niet als ik natte handen had.